اجرای 36 عنوان برنامه در دهه فجر از سوی بسیج نجف آباد


اجرای 36 عنوان برنامه در دهه فجر از سوی بسیج نجف آباد

سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد، همزمان با سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن 36 عنوان برنامه با سه موضوع اجتماعی، فرهنگی- بصیرتی و فرهنگی- ورزشی را اجرا می کند.  

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد، در گفت و گو با ایسنا به برنامه های دهه فجر اشاره و اظهار کرد: در طلیعه چهل و دومین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی ایران و به منظور گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر و افزایش امید و نشاط در جامعه، سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، ۳۶ عنوان برنامه با سه موضوع اجتماعی، فرهنگی- بصیرتی و فرهنگی- ورزشی را با همکاری سایر نهادها و سازمان های شهرستان نجف آباد اجرا می کند.

حجت الله صفرپور گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در روز یکشنبه (۱۲ بهمن ماه) و سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور، محفل انس با قرآن در یادمان شهدای نجف آباد و در جوار شهید مدافع حرم، محسن حججی با حضور نیروهای نظامی و انتظامی برگزار می شود.

وی افزود: همچنین در این روز، همایش دوچرخه سواری از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه و از پارک کوهستان به سمت میدان امام خمینی (باغملی) و پس از آن به سمت گلستان شهدای نجف آباد برگزار می شود.

صفرپور از انجام رژه موتوری بسیجیان مناطق گلدشت، ویلاشهر، یزدانشهر، امیرآباد، جوزدان و علویجه خبر داد و گفت: علاوه بر رژه موتوری نیروهای بسیج، افتتاح مدرسه فجر ۱۲ بهمن در حسینیه شهرک قائم نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر است. همچنین یک واحد منزل مسکونی متعلق به خانواده نیازمند، توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است که در دهه فجر تکمیل و به صاحب آن تحویل داده می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد تصریح کرد: در ایام دهه مبارک فجر، علاوه بر اجرای طرح کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان، طرح شهید قاسم سلیمانی و پایش سلامت محله محور که مدتی است در شهرستان در حال اجراست، با جدیت بیشتر و تا پایش کل جمعیت شهرستان ادامه پیدا می کند. تاکنون ۷۰ درصد جمعیت معادل ۷۰ هزار خانوار مورد ارزیابی و پایش سلامت قرار گرفته اند.

وی افزود: افتتاح بازارچه های اقتصاد مقاومتی در راستای جهش تولید، برگزاری مسابقات دومینو، موشک های آبی، همایش کوهنوردی، مسابقات تفنگ های بادی و مسابقات والیبال کارکنان ادارات در شهرستان نجف آباد، از دیگر برنامه های سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد است.

صفر پور خاطرنشان کرد: اجرای میدانی گروه های سرود همراه با نورافشانی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس، برگزاری دعای ندبه و پخش زنده از شبکه های صدا و سیما، اجرای یادواره شهدای انقلاب نجف آباد، اجرای رزمایش سیاسی ثامن ۷ در فضای مجازی، برگزاری وبینار با موضوع‌های مختلف و پخش سرودهای انقلابی از مهمترین برنامه های فرهنگی_بصیرتی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد در دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...