پیام تسلیت رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پی درگذشت حجت‌الاسلام مظلومی


پیام تسلیت رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پی درگذشت حجت‌الاسلام مظلومی

شفقنا- رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، طی پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سیدجواد مظلومی را تسلیت گفت. به گزارش شفقنا، متن پیام به شرح ذیل است: انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت عالم فاضل، حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید جواد مظلومی (رضوان الله تعالی علیه)، موجب افسوس بسیار و تألم خاطر اینجانب شد. ایشان در […]

پیام تسلیت رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پی درگذشت حجت‌الاسلام مظلومیپیام تسلیت رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پی درگذشت حجت‌الاسلام مظلومی

شفقنا- رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، طی پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سیدجواد مظلومی را تسلیت گفت.

به گزارش شفقنا، متن پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عالم فاضل، حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید جواد مظلومی (رضوان الله تعالی علیه)، موجب افسوس بسیار و تألم خاطر اینجانب شد.

ایشان در طول عمر با برکت خود، تلاش‌های بسیاری برای نشر علوم دینی داشتند؛ اما مشخصاً با ابتکار بهره‌گیری از دانش‌ نوین علوم کامپیوتری به منظور انتقال علوم و مفاهیم دینی، مسیر جدیدی را در گسترش علوم اسلامی ایجاد کردند که یقیناً تا سال‌های سال، حوزویان و عموم مردم از برکات آن بهره‌مند خواهند شد.

اینجانب، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی را به خدمت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده محترمشان و همه شاگردان و دوست‌داران ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو درجات این عالم مجاهد و برای بازماندگان صبر و اجری جزیل را خواستارم.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !