توسعه اقدامات تبلیغی و فرهنگی مدارس علمیه «غدیریه» و «منصوریه» در شیراز


توسعه اقدامات تبلیغی و فرهنگی مدارس علمیه «غدیریه» و «منصوریه» در شیراز

حجت الاسلام حدائق گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری تبلیغی مدارس علمیه «غدیریه» و «منصوریه» در شیراز فرصت توسعه اقدامات تبلیغی و فرهنگی فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حمیدرضا حدائق»، امروز (یکشنبه ۱۲ بهمن) در بازدید از مدرسه علمیه خواهران «غدیریه» و مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری تبلیغی مدارس علمیه «غدیریه» و «منصوریه» در شیراز گفت: انعقاد این تفاهم نامه بستر مطلوبی برای توسعه اقدامات تبلیغی و فرهنگی به شمار می رود.

مدیر مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز ادامه داد: مدرسه علمیه «منصوریه» دارای سابقه تاریخی دیرینه است و علمای فراوانی در آن به تحصیل و تدریس پرداخته اند.

وی اضافه کرد: با انعقاد این تفاهم نامه 2 جانبه استفاده اززظرفیت های 2 مدرسه علمیه افزایش خواهد یافت و مدرسه علمیه «منصوریه» نیز آمادگی دارد تا در زمینه های تبلیغ، پژوهش، تهذیب و آموزشی با مدرسه علمیه خواهران «غدیریه» همکاری کند.

حجت الاسلام حدائق با اشاره به آمادگی قرارگاه تبلیغی «عمار منصوریه» گفت: این قرارگاه نیز از آمادگی اعزام مبلغین خود همراه با مبلغین مدرسه علمیه خواهران «غدیریه» به مناطق محروم و حاشیه شهر شیراز برخوردار است.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا