دستاوردهای معنوی انقلاب نیز به نسل جوان تبیین شود


دستاوردهای معنوی انقلاب نیز به نسل جوان تبیین شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو گفت: انقلاب اسلامی منادی تلفیق تواُمان آرمانهای (آزادی و عدالت ) در قاموس دینی در دنیا شد.

حجت الاسلام کاظم عبدالی در گفت و گو با ایسنا در تشریح دستاورد های انقلاب اسلامی و همچنین در ارزیابی کارنامه آن، افزود: ایجاد نظام مردم سالاری دینی و حل بحران مشارکت سیاسی از جمله شاخص ترین های این دستاورد به حساب می آید به گونه ای که شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی در این انقلاب نمود یافته است.

وی با تاکید براینکه چنانچه در تبیین دستاورد های انقلاب فقط به دستاورد های مادی اکتفا شود، نه تنها تصویر و درک کامل از آنچه انقلاب اسلامی انجام داده، به نسل جوان انتقال داده نمی شود، افزود: این شیوه بازگویی اساساً جفا در حق انقلاب اسلامی است که دلیل اساسی رخداد و پیروزی آن ماهیت معنوی دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو افزود: بازگویی و تبیین دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی در واقع دفاع از فلسفه و دلیل رخداد انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام عبدالی همچنین گسترش معنویت و اخلاق را از دیگر دستاوردهای این نهضت حسینی یاد کرد و افزود: از بین بردن ماهیت طبقاتی یک واقعیتی بود که انقلاب اسلامی ایران به دنبال آن بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو قطع نفوذ خارجی و تامین استقلال ملی را از دیگر موارد کلیدی و اساسی در کانامه درخشان انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و افزود: پاسداشت حقوق اقلیمی و تمامیت ارضی از زمان انقلاب تا به امروز همواره به جدیت پیگیری می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟