معاون سازمان صمت استان همدان: کمبود نیرو داریم


معاون سازمان صمت استان همدان: کمبود نیرو داریم

همدان- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تاکید بر کمبود نیرو در این سازمان گفت: این کمبود در بخش معدن، بازرسی و صنعت مشهود است که با توجه به ظرفیت بخش معدن در استان نیازمند نیروی متخصص در این زمینه هستیم.

سیدحسین خوانساری روز دوشنبه در نشست مجازی با خبرنگاران اظهار داشت: در سالهای گذشته ۵۵ نفر از کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بازنشسته شده اند اما تاکنون مجوز جذب نیرو برای جایگزینی صادر نشده است.

وی گفت: جبران این کم و کاستی‌ها به ویژه در بخش معادن، بازرسی و صنایع منجر به ارائه خدمات بهتر می‌شود.

معاون سازمان صمت استان همدان خاطرنشان کرد: ۵۲ نفر بازرس کار نظارت و کنترل بازار را بر عهده دارند که این میزان پاسخگوی تنوع و تعدد واحدهای صنفی و صنعتی استان نیست.

به گفته او کمبود نیرو از مشکلات مهم این سازمان است که نیاز به توجه ویژه مسئولان و متولیان دارد.

خوانساری تصریح کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی به موفقیت های بزرگی دست یافته ایم که کسب رتبه نخست تحول اداری در کشور و جشنواره شهید رجایی نمونه این توفیقات است.

معاون سازمان صمت استان همدان، ارائه آموزه های تخصصی و عمومی به کارکنان، راه اندازی میز خدمت الکترونیک، اختصاص خطوط تلفن و موبایل مختص تولیدکنندگان و فعالان اختصاصی برای ارتباط با کارشناسان، راه اندازی اتوماسیون اداری در تمام شهرستانها را از شاخص های تحول اداری برشمرد.

وی همچنین به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این سازمان اشاره کرد و افزود: روزانه با حجم زیادی از مراجعان مواجه هستیم که این ازدحام موجب تشدید مراقبت و رعایت نکات بهداشتی در این مجموعه شده است.

خوانساری همچنین به تشریح مسئولیت های اجتماعی و اخلاقی کارکنان سازمان پرداخت و گفت: در زمان حوادث و بلایای طبیعی به ویژه زلزله غرب کشور یار و همراه مناطق آسیب دیده بودیم.

یک هزار و ۶۶ واحد صنعتی در استان و ۳۰ هزار واحد صنفی در شهر همدان فعایت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری