77 کیلوگرم مواد مخدر در بوکان کشف شد


77 کیلوگرم مواد مخدر در بوکان کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی بوکان گفت: 77 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان از یک قاچاقچی توسط پلیس کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ سلمان حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یکی از شهروندان در امر قاچاق و نگهداری مواد مخدر فعالیت دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی ماموران، محل اختفای متهم شناسایی و با هماهنگی های دستگاه قضایی از محل‌ سکونت وی ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به اینکه متهم قصد داشت این مواد را در سطح شهرستان توزیع کند، بیان کرد: این متهم با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

سرهنگ حیدری اضافه کرد: مبارزه با مواد مخدر که از مطالبات به حق مردم است در اولویت کار پلیس قرار داشته و با تمام توان به صورت قاطع با سوداگران مرگ برخورد خواهد کرد.

از ابتدای سال جاری تاکنون در چهار عملیات جداگانه حدود ۱۹۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

بوکان به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شمال به غرب کشور و نزدیکی به شهرهای مرزی یکی از محل‌های گذر مواد مخدر به شهرهای عمقی کشور است؛ این شهرستان در فاصله ۱۹۶ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در سال جاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات