پوچتینو: هم نیمار می‌ماند هم ام‌باپه


پوچتینو: هم نیمار می‌ماند هم ام‌باپه

سرمربی پاری سن ژرمن معتقد است که هر دو ستاره سرشناس تیمش قرارداد خود را تمدید خواهند کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مونت کارلو، نیمار و ام‌باپه از گرانترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند که در پاری سن ژرمن بازی می کنند. رئال مادرید و بارسلونا مشتریان جدی این دو بازیکن هستند اما پوچتینو بر این باور است که آنها تیم را ترک نخواهند کرد.

او گفت: هم نیمار و هم ام‌باپه قرارداد خود را بلند مدت تمدید خواهند کرد و در تیم می مانند. در این هیچ شکی ندارم. من به ماندن این دو بازیکن امید زیادی دارم. احساس من این است که خود نیمار و ام‌باپه هم به این ماندن علاقه دارند و دوست ندارند که تیم را ترک کنند. ماندن ام‌باپه و نیمار تاثیر بسیار مثبتی روی بازیکنان و هواداران خواهد گذاشت. یکی از بازیکنان به من گفت چه کسی ممکن است دوست نداشته باشد که ستاره ای مانند ام‌باپه در تیمش بازی کند؟

پوچتینو ادامه داد: پاری سن ژرمن به ام‌باپه نیاز دارد. او در ۱۹ سالگی قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده است. او یک استعداد ناب است و طبیعی است که به چنین بازیکنی علاقه داشته باشم. ام‌باپه اکنون ۲۲ سال سن دارد اما بسیار پخته و باهوش است و انگار ۳۵ ساله است. او همه چیز را درباره فوتبال می داند.

او درباره جذب مسی گفت: باشگاه بزرگی مانند پاری سن ژرمن باید هم به بازیکنان بزرگ توجه کند. مدیریت باشگاه استراتژی خاص خود را دارد و اهداف مشخصی را تعیین کرده است. بدون شک لئوناردو و مدیران باشگاه به دنبال تقویت تیم هستند. اگر من فرصت کار کردن با مسی را داشته باشم قطعا فرصت بزرگ و زیبایی برای من خواهد بود و اگر هم رخ ندهد مهم نیست. من و مسی به نیواولدبویز علاقه داریم و باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

پوچتینو درباره رویارویی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گفت: پاری سن ژرمن برابر هر تیمی شانس پیروزی خواهد داشت. ما به قدرت خود ایمان داریم و برای پیروزی به میدان می رویم.

این مربی آرژانتینی در پایان تاکید کرد که با توجه به حضور در اسپانیول به هیچ وجه به مربیگری در بارسلونا فکر نمی کند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟