نویدهای تازه برای راه‌اندازی بیمارستان جدید کازرون


نویدهای تازه برای راه‌اندازی بیمارستان جدید کازرون

شیراز - ایرنا- دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد:‌ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر شتاب‌بخشی به روند تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان جدید کازرون تاکید کرد.

بنا بر گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس و معاون توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه با همراهی نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی، اولویت های این دو شهرستان فارس را از جمله راه اندازی بیمارستان کازرون را پیگیری کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این دیدار با اشاره به اینکه کازرون یکی از قطب های پزشکی استان فارس محسوب می شود، توسعه خدمات این شهرستان را موجب کاهش نیاز مردم به مراجعه به مرکز استان برای دریافت خدمات این حوزه دانست.
مهرزاد لطفی با بیان اینکه راه اندازی بیمارستان دوم کازرون، در طی سال های اخیر مهم ترین مطالبه مردم این شهرستان در حوزه سلامت بوده است، ادامه داد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز تلاش بسیاری برای پاسخگویی به این مطالبه برحق داشته ورایزنی های متعددی در این زمینه صورت گرفته است.
وی با ابراز خوشحالی از به ثمر نشستن این تلاش ها و تقویت زمینه های بهره برداری از بیمارستان حضرت امام علی(ع) کازرون، آن را یکی از اولویت های مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواند.
تحقق زمینه های عملیاتی شدن مفاد تفاهم نامه مشترک وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه، دیگر محور صحبت های رئیس دانشگاه در این دیدار بود.

بنا بر این گزارش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با تقدیر از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همکاری مسوولان شهرستان کازرون، به ویژه دکتر فریدون عباسی نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بر سرعت بخشیدن به روند بهره برداری از این بیمارستان تاکید کرد.
سعید نمکی ضمن آگاهی از مسایل مرتبط با حوزه سلامت دو شهرستان کازرون و کوه چنار از زبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نماینده این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی، دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

فریدون عباسی دوانی نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی هم با تقدیر از وزیر بهداشت و تلاش های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خواستار سرعت بخشیدن به روند تحویل و تجهیز بیمارستان امام علی(ع) و افتتاح آن با حضور وزیر بهداشت شد.

بنا بر این گزارش، با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نماینده مردم شهرستان، یک دستگاه سیتی اسکن جدید با دستور وزیر بهداشت و همکاری معاون درمان وزارت به شهرستان کازرون اختصاص یافت که در آینده نزدیک نصب خواهد شد.
در این دیدار که سیزدهم بهمن، در دفتر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد، مهندس طاهر موهبتی معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت بهداشت نیز حضور داشت.
شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فراخوان گروه‌های جهادی برای کمک به واکسیناسیون در فارس