سامانه جامع پایانه فروش در انبارهای ایلام راه اندازی می شود


سامانه جامع پایانه فروش در انبارهای ایلام راه اندازی می شود

ایلام - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی ایلام از راه اندازی سامانه جامع پایانه فروش در انبارهای استان برای کنترل هرچه بیشتر کالاهای ورودی و خروجی خبر داد.

سعید کریمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سامانه با هدف حذف کارتخوان های غیر شناسنامه دار و شفاف سازی وضعیت کالاها راه اندازی می شود.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه مشخص می شود یک کالا تا رسیدن به دست مصرف کننده چه روندی را طی می کند.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام تاکید کرد: نظارت و کنترل بازار و جلوگیری از هرگونه گران فروشی و کم فروشی با وجود این سامانه با سهولت بیشتری انجام می گیرد و در کنار آن می توان درآمدهای مالیاتی بیشتری نیز نصیب دولت شود.

کریمی از اصناف و انبارداران استان ایلام خواست تا با همراهی با امور مالیاتی این سامانه را نصب کنند.

وی افزود: اجرای طرح راه اندازی سامانه جامع پایانه فروش در انبارهای استان از ابتدای اسفند آغاز و تا خردادماه ۱۴۰۰ نهایی و اجرا می شود.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام تاکید کرد: درآمد اصناف با راه اندازی پایانه فروش شفاف و آن بخش از افراد بازاریاب که درآمد کمتری دارند مالیات متناسب با درآمد برای آنها وضع می شود.

به گزارش ایرنا، طی ۱۰ ماهه امسال تاکنون ۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی در این استان وصول شده در حالی که در مدت مشابه سال قبل این مبلغ ۲ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال بوده است که افزایش ۲۲ درصدی را نشان می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...