500 دستگاه تبلت در بین دانش‌آموزان نیازمند زنجانی توزیع می‌شود


500 دستگاه تبلت در بین دانش‌آموزان نیازمند زنجانی توزیع می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در راستای برقراری عدالت آموزشی در استان، تعداد 500 عدد تبلت دانش آموزی از سوی معاونت مرکز آمار ایران به دانش آموزان نیازمند زنجانی اختصاص یافت.

حسن مظفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این و با همکاری معلمان و مدیران خَیر مدارس بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ گوشی و تبلت به دانش آموزان فاقد گوشی در استان اهدا شده بود که از طریق مکاتبات و تعامل سازنده با مسوولان وزارتی و نهادهای بالادستی تعداد ۵۰۰ عدد تبلت نیز اضافه شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس اداره کل آموزش و پرورش استان مصرانه و به صورت جدی پیگیر استمرار نهضت تامین گوشی و تبلت برای دانش آموزان نیازمند استان خواهد بود.

این مسوول ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب وام قرض‌الحسنه در اختیار والدین قرار می گیرد که ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم به خانواده‌های کمیته امداد و بهزیستی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه طی دیدار با مدیرعامل بانک ملت کشور گفت: مقرر شد تعداد یک‌هزار فقره وام ۵۰ میلیون تومانی برای فرهنگیان استان زنجان اختصاص یابد.

مظفری اظهار داشت: در راستای تعامل بیشتر با مسوولان وزارتی، نهادها و ارگانهای مرتبط با فرهنگیان مقرر شده این تعداد صرفا برای فرهنگیان استان زنجان اختصاص یابد.

این مسوول خاطرنشان کرد: ایجاد تسهیلات لازم برای فرهنگیان استان جزو اولویتهای اداره کل آموزش و پرورش استان بوده و تمام تلاش ما بر این است که گروه‌های هدف از امکانات لازم بهره مند و از رفاه نسبی برخوردار باشند.

به گفته وی، در زمان حاضر ۱۸۸ هزار دانش آموز در سطح استان مشغول به تحصیل و حدود ۱۴ هزار فرهنگی نیز در این مجموعه مشغول خدمت رسانی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !