بیش از 67 میلیارد تومان طرح توسعه روستایی در مراغه به بهره‌برداری رسید


بیش از 67 میلیارد تومان طرح توسعه روستایی در مراغه به بهره‌برداری رسید

مراغه - ایرنا - همزمان با سومین روز دهه فجر 67 میلیارد و 477 میلیون تومان طرح توسعه روستایی در مراغه افتتاح شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها افزود: ۵۵۰ خانه در ۶۰ روستای بخش مرکزی و سراجوی شهرستان در مجموع با ۶۶ میلیارد تومان هزینه از جمله این طرح‌های افتتاحی است.

سیدعلی موسوی اظهار داشت: ۳۳ میلیارد تومان از این میزان هزینه از محل تسهیلات پنج درصدی سهم بنیاد مسکن شهرستان تامین شده و مابقی آورده شخصی خود روستاییان است.

بیش از 67 میلیارد تومان طرح توسعه روستایی در مراغه به بهره‌برداری رسید بهره‌برداری از ۵۵۰ واحد مسکن روستایی در مراغه

وی به طرح‌های بخشداری مرکزی مراغه نیز اشاره و بیان کرد: یکهزار و 250 مترمربع آسفالت‌ریزی معابر روستای نرج‌آباد، ۲ هزار و ۸۵۰ مترمربع آسفالت‌ریزی در روستای علویان، سه هزار و ۴۳ مترمربع آسفالت‌ریزی معابر روستای بهنق و ۲ هزار و ۵۳۰ مترمربع آسفالت‌ریزی در روستای چکان در مجموع با ۷۲۳ میلیون تومان هزینه از دیگر طرح‌های افتتاحی روز جاری است.

وی ادامه داد: همچنین در این روز طرحهای جدول‌گذاری، کانیو و دیوار حایل روستای بهنق و جدول‌گذاری روستای خطب در مجموع با ۱۰۴ میلیون تومان هزینه به بهره‌برداری رسید.

بیش از 67 میلیارد تومان طرح توسعه روستایی در مراغه به بهره‌برداری رسید آسفالت‌ریزی معابر روستایی - بخش مرکزی مراغه

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی شهرستان و برای جلوگیری از تجمع‌ها و رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا، آیین افتتاح طرح‌های سومین روز از دهه فجر به صورت محدود و نمادین در روستاهای «قره‌برقع» و «چکان» برگزار شد.

به گزارش ایرنا طی دهه فجر امسال بیش از ۲۱۰ برنامه فرهنگی از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار و ۷۸ طرح عمرانی با حدود ۴۳۰ میلیارد تومان هزینه و اعتبار افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

شهرستان مراغه از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای ۱۷۳ روستا شامل ۷۴ روستا در بخش مرکزی و ۹۹ روستا در بخش سراجو است.

این شهرستان با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها