کشته شدگان حوادث رانندگی در ایلام 63 کاهش یافتند


کشته شدگان حوادث رانندگی در ایلام 63 کاهش یافتند

ایلام - ایرنا - رییس پلیس راه ایلام گفت: براساس آمار، میزان کشته شدگان حوادث رانندگی در جاده های برون شهری این استان امسال 63 درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده روز سه شنبه اظهار داشت: بر اساس آمار پزشکی قانونی استان ایلام در جاده‌های برون شهری بیشترین کاهش تعداد متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

وی افزود: برنامه ریزی مدون و جامع پلیس با محوریت‌های آموزش فرهنگ ترافیک در بین اقشار مختلف جامعه، ارتقا دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف و اصلاح و بهسازی نقاط پرتصادف در راستای پیشگیری از تصادفات جاده‌ای از مهم ترین عوامل دست یابی به این موفقیت بوده است.

رییس پلیس راه ایلام تاکید کرد: مشارکت بسیار خوب مردم و افزایش سطح پایبندی به مقررات راهنمایی و رانندگی در استان مهم ترین عوامل تاثیرگذار در این موفقیت مهم بوده است.

سرهنگ همتی زاده اضافه کرد: همچنین تلاش‌های شبانه روزی و ایثارگرانه ماموران پلیس راه، مشارکت و هم افزایی دستگاه‌های خدمات رسان نظیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فوریت‌های پزشکی، هلال احمر، راه و شهرسازی از مولفه‌های تاثیرگذار بر این دستاورد بوده است.

وی ضمن اشاره به اهمیت سلامت و صیانت از مردم و موضوع ایمنی در رانندگی و تاثیر منفی تصادفات بر مولفه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی گفت: افراد کشته شده در تصادفات رانندگی بیشتر افراد جوان و سرپرست خانواده هستند و از بین رفتن آنها تاثیرات منفی بر پیکره اجتماع وارد می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج