نوار ناکامی های نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال قطع شد


نوار ناکامی های نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال قطع شد

گچساران - ایرنا - تیم نفت و گاز گچساران در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور ،شهرداری بندرعباس را شکست داد تا نوار ناکامی های این تیم پس از پنج باخت پیاپی قطع شود.

به گزارش ایرنا، تیم نفت و گاز گچساران عصر روز سه شنبه چهاردهم بهمن ماه در مقابل شهرداری بندرعباس قعرنشین گروه نخست مسابقات لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه شهدای نفت شهر دوگنبدان قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را مغلوب کرد تا امیدوار به کسب نتایج بهتر شود.

تیم نفت و گاز گچساران در دقایق ۲۰ و ۳۰ این بازی با گل های سهیل صالحی و محمد امیدی فر تیم شهرداری بندرعباس را شکست داد.

تنها گل شهرداری بندرعباس که در دقایق پایانی بازی به ثمر رسید نیز کارساز نشد و سرانجام هواداران نفت و گاز گچساران با کسب سه امتیاز این بازی به روشن شدن موتور گلزنی بازیکنان این تیم امیدوار شدند.

نفت و گاز گچساران با این پیروزی ۶ امتیازی شد و با با یک پله صعود در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

با توجه به اینکه تیم های مس نوین کرمان و فولاد نوین اهواز ۶ امتیازی هستند و تنها با تفاضل گل در رده های بالاتر از نفت و گاز گچساران قرار دارند امید می رود این تیم در هفته های بعدی جایگاه بهتری در جدول رده بندی گروه خود به دست آورد.

طلایی پوشان نفت و گاز گچساران که سابقه حضور در لیگ دسته اول کشور را دارند و در سال های گذشته چند بار تا یک قدمی راهیابی به لیگ دسته اول فوتبال کشور پیش رفته بودند اما در این فصل به دلیل کمبود اعتبار و جدایی بازیکنان حرفه ای خود نتوانسته است نتایج قابل قبولی کسب کند.

هواداران تیم نفت و گاز گچساران با این پیروزی امید دارند با استفاده از تجربه سرمربی با سابقه و انگیزه جوانان بومی ،این تیم بتواند در ادامه فصل امتیازهای بیشتری کسب کنند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در بازی های امسال هفت دیدار انجام داده چهار گل به ثمر رسانده و ۱۲ گل دریافت کرده است.

در این دوره از مسابقات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم‌های علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران جوان بوشهر، امیدگناوه، ویستاتوربین تهران و محتشم تبریز هم‌گروه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟