اضافه شدن 5 هزار خوابگاه جدید به دانشگاه فنی و حرفه‌ای تا مهر 1400


اضافه شدن 5 هزار خوابگاه جدید به دانشگاه فنی و حرفه‌ای تا مهر 1400

معاون دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از اضافه شدن 5 هزار خوابگاه جدید به این دانشگاه تا مهر 1400 خبر داد.


معاون دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از اضافه شدن ۵ هزار خوابگاه جدید به این دانشگاه تا مهر ۱۴۰۰ خبر داد.

رضا مهدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در اسفند ۹۸ طرح «تحول و ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی» را در دستور کار قرار دادیم.

او افزود: در حال حاضر تقریبا با توجه به برنامه تدوین شده با کمک خیرین و طرح ۴۰_۳۰_۳۰ صندوق رفاه توانسته ایم بسیاری از خوابگاه‌های دانشجویی را ارتقا داده و آن‌ها را بازسازی کنیم.

مهدی تصریح کرد: بیشتر خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای قدیمی هستند و نیاز به بازسازی و تعمیر دارند اما وضعیت آن‌ها نسبت به سال‌های گذشته بهتر است.

او با بیان اینکه حدود ۱۰ پروژه به منظور توسعه خوابگاه‌های دانشجویی برای هیئت امنای دانشگاه ارسال کرده ایم، تاکید کرد: ۴ عدد از خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با عنوان طرح عمرانی و نوساز در دهه فجر افتتاح می‌شود و ۲ طرح دیگر توسط خیرین ساخته می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور ادامه داد: تا مهر ۱۴۰۰ قصد داریم ۵ هزار خوابگاه جدید از طریق تغییر کاربری‌ها و افتتاح طرح‌های جدید به ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید

وضعیت خوابگاه‌ها در سال تحصیلی جدید/ آیا خوابگاه‌های دولتی و غیردولتی از ظرفیت کافی برای ورودی‌های جدید برخوردارند؟ آغاز به کار مراکز مشاوره در خوابگاه‌ها/ طرح دانشگاه بدون دخانیات به کجا رسید؟

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند