آیین خشت گذاری مرکز جامع سرطان شناسی «کوثر» و افتتاح هتل کرامت


در ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی،آئین افتتاح...
در ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی،آئین افتتاح هتل کرامت و خشت گذاری مرکز جامع سرطان شناسی «کوثر» با حضورتولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، استاندار تهران، جمعی از مدیران، مسئولین و خیرین برگزار شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، در ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی،آئین افتتاح هتل کرامت و خشت گذاری مرکز جامع سرطان شناسی «کوثر» با حضور آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، استاندار تهران، جمعی از مدیران، مسئولین و خیرین برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و با سخنرانی معاون فرهنگی و روابط عمومی آستان مقدس و همچنین سخنرانی معاون هماهنگی و توسعه موقوفات همراه شد و در ادامه این مراسم آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت.

در انتهای این ویژه برنامه آئین خشت گذاری مرکز جامع سرطان شناسی "کوثر" در ضلع جنوبی آستان مقدس با توجه به کمبود وجود مراکز درمانی تخصصی و با هدف ارائه خدمات پزشکی و درمانی به محرومین و مردم در جنوب تهران، با حضور تولیت آستان مقدس و مسئولین و مدیران برگزار شد و افتتاح هتل کرامت به منظور خدمت رسانی به زائرین و عموم مردم، پایان بخش این مراسم بود.

گفتنی است، هتل کرامت در حال حاضر دارای ۸ طبقه با ۳۶ اتاق دو تخته و چهار تخته و ظرفیت ۱۰۴ نفر اقامت در شبانه روز و دارای 4 خط آسانسور است که در طبقه دوم تا پنجم و بال جنوبی طبقه اول سوییت های اقامتی و سالن جلسات در طبقه همکف لابی و کافی شاپ با ظرفیت 35 نفر و در بال شمالی طبقه اوّل، رستوران و مجموعه اداری و در طبقه(1-) زیر همکف پارکینگ ، محل آماده‌سازی و طبخ غذا ، رستوران و فضای ورزشی و همچنین در طبقه (2-) زیر همکف، موتورخانه و تأسیسات ، لاندری ( رختشوی خانه ) و انباری ها تعبیه و تجهیز شده است.

پایان پیام/40
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته