آمفی تئاتر روباز در سرایان به بهره‌برداری رسید


آمفی تئاتر روباز در سرایان به بهره‌برداری رسید

بیرجند - ایرنا - آمفی تئاتر روباز و بوستان گفت و گو در چهارمین روز دهه فجر با مجموع اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان در سرایان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار سرایان روز چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های عمران شهری گفت: آمفی تئاتر روباز به مساحت پنج هزار متر مربع و بوستان گفت و گو به مساحت ۲ هزار متر مربع افتتاح شد که ۱۳ هزار و ۷۹۵ نفر از مزایای آن بهره‌مند شدند.

ابراهیم رسولی مقدم عنوان کرد: ۲۲ طرح عمرانی و اقتصادی دیگر با اعتبار چهار میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان امروز در این شهرستان به بهره‌برداری رسید و بیش از ۲۰ هزار نفر از مزایای آنها برخوردار شدند.

وی طرح آبیاری کم‌فشار در ۶۲ هکتار، کارگاه تولید محصولات بتنی با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به نمایندگی از ۱۴ طرح تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و شرکت تعاونی بانوان سرایان را از جمله طرح‌های شاخص افتتاحی در چهارمین روز دهه فجر ذکر کرد.

فرماندار سرایان به بخشی از دستاوردهای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پهنه‌ی وسیع شهرستان سرایان اشاره کرد و افزود: علیرغم همه تنگناهای اقتصادی اعتبار بالغ بر ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تامین و در پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر امسال هزینه شد.

وی ادامه داد: این اعتبارات در قالب ۴۲ طرح و قریب به ۱۸۰ پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و عموم مردم از آنها منتفع می‌شوند.

شهر سرایان مرکز این شهرستان در ۱۶۰ کیلومتری بیرجند مرکز خراسان جنوبی و در دشتی هموار در حاشیه کویر و در دامنه جنوب غربی رشته کوه زابری معروف به شتران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل