علی انصاریان، بازیکن سابق پرسپولیس درگذشت+ علت فوت


علی انصاریان، بازیکن سابق پرسپولیس درگذشت+ علت فوت

علی انصاریان، بازیکن سابق تیم های پرسپولیس، استقلال، سایپا و... پس از روزها مقاومت در برابر بیماری کرونا امروز در بیمارستان فرهیختگان تهران درگذشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی انصاریان، بازیکن باسابقه فوتبال ایران در سن ۴۵ سالگی در بیمارستان فرهیختگان تهران به دلیل ابتلا به کرونا در گذشت. (۱۵ بهمن ۹۹)

علی انصاریان در ۱۴ تیرماه ۱۳۵۶ در تهران زاده شد و فوتبال خود را از فجرشهیدسپاسی شیراز آغاز کرد. حضور در پرسپولیس در دوران علی پروین نقطه عطف زندگی بازیکن باتعصب قرمز‌ها بود.

بیشتر بخوانید:


حساس ترین گل‌های علی انصاریان برای پرسپولیس و استقلال تهران+ ویدئو

میناوند با اجازه پروین صدایش را تقلید می کرد!+ ویدئو

وقتی علی انصاریان بایرن و اولیور کان را شکست داد!+ ویدئو


او سال‌ها در پرسپولیس به میدان رفت و قهرمانی در لیگ برتر و سومی جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی در جام حذفی از جمله افتخارات علی انصاریان بود. او بیش از ۱۰۰ بار لباس پرسپولیس را به تن کرد.

علی انصاریان به تکل‌های عجیب و تعصب فراوان به پرسپولیس و علی پروین شهرت داشت. برخی رسانه‌ها او را آقای بخیه پرسپولیس نامیده بودند، زیرا در دوران بازی برای سرخپوشان چندین بار با مصدومیت شدید و شکستگی از ناحیه سر و ابرو مواجه شد و بخیه خورد.

اما حاشیه عجیب سال ۸۵ زندگی حرفه‌ای او را دستخوش تغییرات بزرگی کرد. با حذف پروین توسط انصاریفرد، مدیرعامل وقت سرخپوشان تصمیم داشت تا پرسپولیس را از وجود یاران وفادار علی پروین پاک کند. در همین رابطه علی انصاریان نیز با دخالت مدیرعامل اسبق پرسپولیس در لیست مازاد قرار گرفت.

انصاریان در واکنش به این اتفاق به استقلال پیوست و یک فصل در این تیم به میدان رفت. او سال‌ها بعد در برنامه‌ای تلویزیونی بابت این تصمیم و حرکت از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

علی انصاریان به جز فوتبال در سینما و تلویزیون نیز حضور موفقی داشت. برنامه‌های مختلف تلویزیونی با مجری گری او به شدت پربیننده بودند. زابیواکا، موفق‌ترین برنامه انصاریان بود که در آن به همراه مجید یاسر حضور داشت.

این برنامه بار‌ها به خاطر شوخی‌های انصاریان با خواننده‌های لس آنجلسی و استفاده از اشعار آنان، از شورای نظارت صداوسیما تذکر گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز