گاز تا عید نوروز به جایگاه CNG نهبندان می‌رسد


گاز تا عید نوروز به جایگاه CNG نهبندان می‌رسد

بیرجند - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: راه‌اندازی جایگاه گاز طبیعی از مطالبات به حق مردم منطقه است و گاز تا عید نوروز به جایگاه CNG نهبندان می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمد فرهادی روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات جایگاه CNG نهبندان افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان، قرار گرفتن در مجاورت محور ترانزیتی و کریدور شرق به شمال و جنوب کشور، تسریع در روند احداث این جایگاه باعث افزایش امنیت و کاهش هزینه‌های سفر می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به نبود جایگاه عرضه گاز برای سوخت‌گیری خودروها در نهبندان و مجاورت با مسیر پرتردد، احداث این جایگاه ضرورت یافت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: این الزام و ضرورت سبب شد، مقدمات کار درخصوص ارائه طرح و جذب سرمایه‌گذار صورت بگیرد و بالاخره در هفته دولت سال گذشته نخستین جایگاه CNG شهرستان نهبندان کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: در سفر استاندار به نهبندان یکی از موضوعاتی که به عنوان دغدغه مردم مطرح شد، مشکل انتقال گاز به جایگاه CNG بود که حسب دستور استاندار، موضوع در کارگروه ویژه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

فرهادی اظهار داشت: پس از بحث و تبادل نظر و ارائه نظرات کارشناسی و راهکارهای لازم مقرر شد با محوریت فرمانداری و دستگاه‌های متولی موضوع پیگیری و تا شب عید این مشکل برطرف شود.

این نشست به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و با حضور مدیران کل دفتر فنی استانداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین مدیرعامل شرکت گاز و با حضور تصویری فرماندار نهبندان برگزار شد.

همچنین با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، راهکارهای ایمن‌سازی محور روستایی چهارده به صورت میدانی بررسی شد.

فرهادی در بازدید از این محور، محور روستایی چهارده در بخش مرکزی شهرستان بیرجند را از مسیرها پرمخاطره خواند.

وی با اشاره به منطقه گردشگری چهارده گفت: با توجه به اینکه یکی از بهترین اقامتگاه‌های بومگردی استان در این روستا در حال احداث است، آغاز به کار آن، حجم تردد در این محور را افزایش خواهد داد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود: بهسازی این محور می‌تواند در ایمن‌سازی آن نقش داشته باشد.

در این بازدید که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، رییس پلیس شهرستان بیرجند، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همراه بود، موضوعات مرتبط با احداث و بهسازی محور مذکور، مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد درخصوص رفع مشکلات موجود و حفظ حریم و بستر رودخانه، نشستی با محوریت دفتر فنی استانداری برگزار و وظایف دستگاه‌ها و زمان اجرای آن مشخص و ابلاغ شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


شیمیل ها چه افرادی هستند؟