افتتاح و کلنگ زنی 142 پروژه در اسفراین


افتتاح و کلنگ زنی 142 پروژه در اسفراین

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر 142 پروژه شهرستان اسفراین به صورت متمرکز و با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی کلنگ زنی و افتتاح شد.

غلامرضا هوائی معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی در این آئین ضمن تبریک ایام دهه فجر و میلاد حضرت زهرا(س) اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز کشورمان در حوزه های مختلف علمی، صنعتی، عمرانی، زیرساختی و ... به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به برکت انقلاب به اتمام رسید، ادامه داد: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشته است، مراقب تبلیغات منفی دشمنان در فضاهای مجازی باشیم.

وی با اشاره به بهره برداری از ساختمان اداری کمیته امداد اسفراین، بر پرهیز از توسعه غیر ضروری و خدمت به محرومین تاکید کرد و افزود: تلاش کنیم تا با توسعه صنعت استان و اشتغالزایی، محرومین توانمند شوند.

دکتر هوائی یکی دیگر از مطالبات خود از فرمانداران را برنامه ریزی برای احصاء و معرفی فرصت های سرمایه گذاری با محوریت صنایع آن شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به تولید هزار و ۴۰۰ مگاوات برق در خراسان شمالی، اظهار کرد: فقط ۲۵درصد از این میزان تولید در استان مصرف می شود که این ظرفیت برای توسعه صنایع را فراهم آورده است.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه یافته پژوهشی دانشکده فنی اسفراین در حوزه کشاورزی توسعه یابد، بر تحقیق در حوزه ظرفیت های کشاورزی بومی این منطقه تاکید کرد.

گفتنی است پیگیری اجرای پروژه راه آهن اسفراین، سهم ویژه ساخت مسکن اترک در اسفراین، توسعه طرح تفصیلی شهرها و آغاز عملیات اجرایی محور بجنورد به اسفراین از بهار سال آتی به طول ۵۰ کیلومتر از دیگر موضوعات سخنرانی معاون عمرانی استاندار بود.

شایان ذکر است همچنین ساختمان اداری کمیته امداد نیز با حضور معاون عمرانی استاندار افتتاح شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟