دستگیری 3 نفر از اراذل، اوباش و هنجارشکنان سابقه دار در بجنورد


دستگیری 3 نفر از اراذل، اوباش و هنجارشکنان سابقه دار در بجنورد

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در بجنورد خبر داد.

سرهنگ مسعود وحیدی در گفت و گو با ایسنا با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام گزارش های مردمی از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه افرادی معلوم الحال در پارک تفریحی بابا امان بجنورد اقدام به ناامنی برای مردم و درگیری با چاقو و قمه با شهروندان می کنند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به محض حضور واحد های گشت انتظامی و همچنین سرعت عمل ماموران در کمتر از ۲ ساعت، ۳ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که به وسیله چاقو و قمه اقدام به ایجاد درگیری، ناامنی و انسداد مسیر رفت و آمد خودرو ها می کردند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفای این افراد سابقه دار تعداد زیادی سلاح سرد از جمله قمه، چاقو و... کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ وحیدی با بیان اینکه این اقدام مقتدرانه ماموران باعث ایجاد آرامش و رضایتمندی مردم شد، خاطر نشان کرد: پلیس به عنوان خادم مردم به استناد قانون با افرادی که برای مردم ایجاد مزاحمت کنند با قدرت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی