افتتاح نخستین پارک و ساختمان توان افزایی ویژه معلولان مازندران


افتتاح نخستین پارک و ساختمان توان افزایی ویژه معلولان مازندران

نخستین پارک و ساختمان توان افزایی ویژه معلولان مازندران در آمل افتتاح شد.

نخستین پارک و ساختمان توان افزایی ویژه معلولان مازندران و مرکز جامع سلامت پروژه اقدام مشترک بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مازندران همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر در منطقه امت آباد آمل افتتاح شد.

سید حمید هاشمی شهردار آمل در این‌ مراسم با اشاره به اینکه پارک و ساختمان ویژه معلولان در زمینی به مساحت۶۰۰ متر و با زیربنای۴۰۰ متر مربع در دوطبقه احداث شده است، تصریح کرد: این پروژه در قالب اقدام مشترک بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مازندران در مجموع با اعتبارحدود ۴۲ میلیارد ریال و مرکز جامع سلامت در زمین ۴۰۰ متری اهدایی مرحوم حیدری با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال با بنای ۴۰۰ متر مربع ساخته و بهره برداری شد.

شهردار آمل با بیان رویکرد جدی شهرداری آمل ارائه خدمات بیشتر در مناطق کم برخوردارشهرداری است، گفت: ظرفیت شهر آمل می طلبد که کارهای مشابه با همکاری اداره کل راه وشهرسازی در مناطق کم برخوردارشهری انجام شود.

هاشمی افزود: اجرای طرح های خدماتی و رفاهی در مناطق کم برخوردار شهری علاوه بر بهره مندی ساکنان این مناطق، توسعه فرهنگی و اجتماعی نیز به همراه دارد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل نیز در این مراسم با اشاره به توانمندی و جایگاه شهرستان آمل اظهار کرد: در کنار جایگاه ویژه اقتصادی که یکی از شاخصه های توسعه و ویژگی مهم شهرستان به شمار می رود، در حوزه شهری نیز آمل دارای جایگاه ارزشمندی است.

علیرضا شریعت وجود صنایع مختلف و دارا بودن قطب صادراتی مازندران در آمل را از ظرفیت های بالقوه این شهرستان برشمرد و عنوان کرد: این ظرفیت ها می تواند در برآوردن نیازهای توسعه ای مناطق مختلف آمل موثر باشد.

مدیرکل راه وشهرسازی مازندران در آیین افتتاح این طرح ها که از سوی معاونت مسکن و بازآفرینی شهری این اداره کل ساخته شد، گفت: رویکرد شهرداری آمل در حوزه بازآفرینی و توانمندکردن مناطق کم برخوردار شهری عملکرد قابل قبولی درسطح استان است و از این حیث شهرداری آمل رتبه نخست در حوزه بازآفرینی شهری درمازندران را دارد.

سید محمد نظری با قدردانی از حمایت ویژه شورا و شهرداری آمل به حوزه بازآفرینی شهری افزود: یکی از رویکردهای این اداره کل درحوزه معاونت مسکن و بازآفرینی شهری با همکاری شهرداری ها توسعه عدالت اجتماعی و ارائه خدمات برابر به مناطق کم برخوردار شهری است و در همین راستا طرح های زیادی در سطح استان در دست اجرا است.

شهرحدود ۳۰۰ هزارنفری آمل دارای دومنطقه محروم امت آباد و رضوان ۳۸ است که بیش از ۳۰۰ خانوار دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...