شهوار میناب قهرمان فوتبال پیشکسوتان هرمزگان شد


شهوار میناب قهرمان فوتبال پیشکسوتان هرمزگان شد

بندرعباس ایرنا- تیم شهوار میناب با برتری در برابر عیسی بندرعباس قهرمان فوتبال پیشکسوتان استان هرمزگان شد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، ۲ تیم شهوار میناب و عیسی بندرعباس در ورزشگاه تختی بندرعباس فینال پیشکسوتان فوتبال استان را برگزار کردند که تیم شهوار با تنها گل مهراب رنجبری که در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند، عنوان قهرمانی این مسابقه را به‌دست آورد.
مسوول کمیته فوتبال پیشکسوتان هیات فوتبال هرمزگان درباره این مسابقه به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از مسابقه ۱۰ تیم در ۲ گروه به‌صورت رفت و برگشت درسال گذشته با هم رقابت کردند و از هرگروه ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

محمد جمالی افزود: دراین مرحله تیم عیسی بندرعباس با شکست تیم هما و تیم شهوار میناب نیز با پیروزی برتیم قشم فینالیست این مسابقه شدند.

وی بیان داشت: با شیوع ویروس کرونا بازی فینال این دوره از رقابت‌ها برگزار نشد و امروز با برگزاری مرحله نهایی این رقابت‌ها با قهرمانی تیم شهوار پایان پذیرفت.
این مسوول کمیته پیشکسوتان هیات فوتبال هرمزگان تصریح کرد: در این مسابقه جام اخلاق به تیم خلیج فارس رسید که کمترین بازیکن اخطاری را داشتند و همچنین کمال رهبری از تیم رودان با به ثمررساندن پنج گل به عنوان آقای گل این رقابت‌ها معرفی شد.
وی اظهارداشت: در این دوره از مسابقه در مجموع ۶۴ گل از خط دروازه ها گذشت.
امیرسیف لاری، رحمت دهقانی منوچهر ارزانی و ابراهیم فیروزی داوران فینال این بازی بودند.
در مراسم اهدای جام و حکم به تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان در حضور مسوولان و پیشکسوتان فوتبال هرمزگان از مرحوم «محمد ابراهیم بای» تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید