هشت هزار مرسوله نمایشگاه سراسری کتاب در استان سمنان توزیع شد


هشت هزار مرسوله نمایشگاه سراسری کتاب در استان سمنان توزیع شد

سمنان- ایرنا- سرپرست اداره کل پست استان سمنان گفت: هشت هزار و 500 مرسوله حاوی کتاب سفارشی متقاضیان در نمایشگاه سراسری تهران، از طریق خدمات این اداره کل به درخواست‌کنندگان تحویل شد.

حمیدرضا آقاجانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به استقبال خوب مردم استان سمنان از نمایشگاه مجازی کتاب ابراز داشت: هریک از این مرسوله‌ها می‌تواند شامل یک یا چند جلد کتاب باشد.

وی افزود: هفت ناشر استان سمنان برای حضور در نمایشگاه کتاب مجازی سراسری تهران تعریف شد که ۶ ناشر در این طرح فعالیت داشتند و از این ۶ ناشر ۸۵۰ مرسوله از استان سمنان به سراسر کشور صادر شد.

آقاجانی بیان کرد: در شرایط شیوع کرونا و کاهش خریدهای حضوری، استفاده از بسترهای پستی استان در بخش بسته و امانت، تا پایان دی ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۹ درصد افزایش یافت.

استان سمنان از نظر سرعت توزیع مرسولات جایگاه اول کشور را داراست

سرپرست اداره کل پست استان سمنان گفت: در خصوص کاهش مدت سیر مرسولات از زمان قبول تا توزیع، استان سمنان رتبه اول کشور را کسب کرد و این به آن معنا است که هیچ مرسوله‌ وارداتی و صادراتی استان سمنان، در این استان رسوب نمی‌کند و به سرعت توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا، باتوجه به شیوع ویروس کرونا، تفاهم نامه ای بین شرکت ملی پست و نمایشگاه بین المللی کتاب منعقد و مقرر شد مردم با مراجعه به سایت چاپخانه ها و موسسات تالیف، کتاب مورد نیاز خود را درخواست دهند.

نمایشگاه سراسری کتاب تهران امسال برای نخستین بار به دلیل شیوع کرونا و ممنوعیت برگزاری اجتماعات از یکم تا دهم بهمن به صورت مجازی و ثبت سفارش اینترنتی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022