46 واحد مسکن روستایی در تویسرکان نوسازی شد


46 واحد مسکن روستایی در تویسرکان نوسازی شد

همدان- ایرنا- فرماندار تویسرکان از اجرای طرح مقاوم سازی 46 مسکن روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: این منازل در دهه مبارک فجر به صاحبانشان تحویل داده شد.

«سیدرسول حسینی» روز جمعه درباره جزئیات طرح های افتتاح شده به خبر نگار ایرنا اظهار داشت: برای مقاوم سازی این واحدهای مسکونی هفت میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار از محل کمک های بلاعوض و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۶ هزار و ۳۰۰ واحد روستایی در سطح شهرستان تاکنون نوسازی شده است.

فرماندار تویسرکان همچنین به پروژه برق رسانی به باغ های رود آور اشاره کرد که با احداث ۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شده است.

به گفته او برای این پروژه سه دستگاه پست هوایی با قدرت ۷۵ کیلو ولت آمپر نصب شده است.

اجرای خط آبرسانی به روستای رود آور با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار، برق رسانی به چاههای دیزلی فریازان با احداث چهار هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی با صرف یک میلیارد تومان و همچنین اجرای خط برق ایستگاه پمپاژ شماره یک مجتمع فتح آباد با ۱۴۵ میلیون تومان از دیگر طرحهای افتتاح شده در پنجمین روز دهه فجر در شهرستان تویسرکان بود.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به خبرنگاران گفت که ۶۵۱ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف این استان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

«سید سعید شاهرخی» اظهار داشت: برهمین اساس بهره برداری از ۵۸۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۳۴ میلیارد تومان همزمان با ایام دهه فجر در استان آغاز و ۶۸ طرح با پنج هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان اعتبار نیز کلنگ زنی می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)