امام جمعه قزوین: رعایت دستورالعمل های بهداشتی همچنان با جدیت دنبال شود


امام جمعه قزوین: رعایت دستورالعمل های بهداشتی همچنان با جدیت دنبال شود

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین بابیان اینکه با وجود محدودیت‌ها برنامه‌های دهه فجر بسیار خوب و بانشاط برگزار شد، گفت : همه وظیفه داریم محدودیت‌ها را رعایت کنیم تا به روزهایی بازنگردیم که فوتی‌ها و بسترهای ویروس کرونا در استان قزوین بسیار زیاد بود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار می شود، افزود : دهه مبارک فجر امسال ، میلاد حضرت صدیقه کبری (س) و میلاد امام راحل با وجود محدودیت‌های کرونایی مجالس بسیار خوب و بانشاط برگزار شد که از همه عزیزان به واسطه پاسداشت این ایام الله تشکر می‌کنیم.

وی افزود : ما روز عزیز و یوم‌الله ۲۲ بهمن را در پیش داریم که امیدواریم با حضور ملت غیور و انقلابی ایران، و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم بهترین مدل بزرگداشت را داشته باشیم و امیدواریم در این روز بتوانیم وظیفه و دین خود را در حفظ شعائر دینی بجا آوریم.

آیت الله عابدینی بابیان اینکه هر انسان خائنی مغضوب خداست، گفت : ممکن است عده ای در جایگاهی قرار بگیرند که شاید به شکنجه‌گران مردم ما روی خوش و به شکنجه شدگان بغض و ناراحتی نشان دهد این فرد نفوذی دشمن در ارکان نظام و یک فرد خائن است.

وی عنوان کرد: همه ما بارها از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب تا به امروز شنیده ایم که انقلاب ما در کنار امدادهای غیبی خداوند با سه عامل ایمان مردم اهل استقامت، رهبری امام راحل و با وحدت و یکپارچگی و همدلی به پیروزی رسید.

آیت الله عابدینی اظهار کرد: این عوامل امروز نیز برای استمرار انقلاب نیاز است ما امروز به شدت باید براساس ایمان و با محوریت رهبری، مراقب وحدت و انسجام صفوف مسلمانان باشیم.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: مبادا کسی با عنوان حزب، گروه و جریان سیاسی دلهای ما را ازهم دور کند، نمازجمعه متعلق به همه اقشار است و هر کسی که رو به قبله می‌ایستد اهل نماز جمعه است مبادا کاری کنیم که دل‌ها برنجد.

وی بیان کرد: چه کسی گمان می‌کرد که زمینه خروج آمریکا از منطقه فراهم شود، سوریه را بتوان از زیر چکمه‌های ظالمانه آمریکا، اسرائیل، اروپا، فرانسه و سعودی‌های ملحد و داعش نجات داد؟ امدادهای خداوند تعالی به ما کمک کرد تا این امر تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت : اخیرا رئیس جمهور جدید آمریکا در یک سخنرانی مدعی شده که قصد خروج از یمن را دارد، حال این سوال مطرح است که آمریکا چه کاری قرار بود در یمن انجام دهد که تابحال نکرده است؟.

وی افزود : هر زمانی اقدام به تجاوز کرد سیلی‌های محکمی از انصارالله یمن خورد و به ذلت کشیده شد و هر روز موشک‌های انصارالله روی سر شما فرود می‌آید و نمی‌توانید در این کشور بمانید.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اگر بایدن امروز تصمیم به خروج از یمن گرفته است به واسطه موشک بارانی است که از سوی انصارالله یمن به نیروهای آمریکایی وارد شده و این سیلی‌ها تجربه خوبی برای رییس جمهور جدید آمریکاست که دیگر فضایی برای ماندن در یمن ندارد، بنابراین نه مردم یمن باید فریب سخنان بایدن را بخورند و نه دیگران در تحلیل‌های خود دچار اشتباه شوند.

وی در ادامه یادآور شد: برای شفای حضرت آیت الله ضیاءآبادی عالم ربانی و عالم قرآنی دعا می‌کنیم همچنین برای محقق و حافظ پژوه عزیز شهرمان آقای دکتر خرمشاهی که بیمار هستند طلب شفا می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: سالروز شهادت عماد مغنیه، سرداری که از جنس سردارسلیمانی بود را تسلیت عرض می کنم و امیدوارم با سیدالشهدا محشور باشند و برای درگذشتگان عرصه‌های مختلف، هنر و ورزش طلب بخشش دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403