نفرات برتر مسابقات کاراته آذربایجان‌شرقی مشخص شد


نفرات برتر مسابقات کاراته آذربایجان‌شرقی مشخص شد

تبریز - ایرنا - مسابقات انتخابی کاراته آذربایجان‌شرقی در بخش‌های کمیته، کاتا انفرادی و تیمی با معرفی نفرات برتر در تبریز به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، این مسابقات به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با رعایت پروتکل های بهداشتی هفدهم بهمن به میزبانی تبریز و با حضور ۷۳ ورزشکار برگزار شد و نفرات برتر رده های سنی مختلف به ترتیب ذیل معرفی شدند:

در مسابقات کاتای انفرادی نوجوانان مبین جباری از باشگاه شاهین اول شد، مانی گل فرش از باشگاه پورفاهی و علی سلامی از باشگاه ابراهیم زاده دوم و سوم شدند.

مقام اول کاتای انفرادی جوانان به ابوالفضل بهروزی از باشگاه حسین زاده رسید و صدرا قدس از باشگاه رمادی دوم شد و مهدی شاهین و امیر رضا کرمی از باشگاه شاهین مشترکت سوم شدند.

در کاتای انفرادی رده سنی امید صدرا شیندزی و امان الله حسین پور هر ۲ از شاهین اول و دوم شدند و تایماز پارچه بافی از چرخ گردون و امیرحسین رفعت از شاهین به طور مشترک در سکوی سوم قرار گرفتند.

رقابت های کاتای انفرادی رده سنی بزرگسالان با قهرمانی مهدی حق نظری از شاهین و کسب عناوین دومی جواد سیف الله زاده از شاهین و مقام سومی مشترک امیر حسین کرمی از شاهین و محمدرضا میرآب از باشگاه حسینی پایان یافت.

در کاتای تیمی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان تیم شاهین اول شد و در اوزان مختلف کمیته انفرادی عرفان احمدی از باشگاه نورانگیز، امین حبیب الله زاده از باشگاه بایرامی، بابک لاله دیزجی از پورنجمی، رضا حیدرنژاد از باشگاه حسینی، نیما پاسبان از پورنجمی، محمدتقی زاده از نورانگیز، یاشار تیغ زن از حیاتی، شایان فولاد پنجه از پورنجمی، بنیامین ابراهیم زاده از باشگاه ابراهیم زاده، احسان میرحسینی از حیاتی، آرمان سلطانی از صباح پور، علی بخشی از باشگاه بخشی، محمدرضا زارعی از حیاتی، علیسان درخشانفر از حیاتی، شاهین درویشی از ایلخچی، یحیی پاشایی از ایلخچی، میلاد داداشی از حسینی، رضا شهرزاد از جعفری، مهدی افسری از جعفری، فرشاد داداشی از حسینی و محمدرضا طباطبایی از حیاتی بر سکوی قهرمانی ایستادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی