تندباد با سرعت 65 کیلومتر بر ساعت غرب خراسان شمالی را درنوردید


تندباد با سرعت 65 کیلومتر بر ساعت غرب خراسان شمالی را درنوردید

بجنورد- ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: تندباد با سرعت 65 کیلومتر بر ساعت در نخستین ساعات بامداد امروز -شنبه_ منطقه «مهمانک» شهرستان مانه و سملقان را درنوردید که بیشترین سرعت ثبت شده را در استان داشت.  

مهری هاشمی دوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرعت وزش باد ثبت شده در ایستگاه سیساب و ایستگاه راز نیز ۵۸ کیلومتر بر ساعت و در شهر شوقان۴۳ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سرعت باد در بجنورد مرکز استان ۲۲ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی افزود: سامانه بارشی امروز وارد استان شده است که فعالیت آن تا فردا ادامه دارد و سبب وزش باد شدید، بارش باران خواهد شد.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به رگباری بودن بارش ها آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها دور از انتظار نیست.

هاشمی دوین گفت: برای فردا کاهش دما تا پنج درجه سانتیگراد در مناطق مختلف استان پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته کوسه با منهای یک درجه سانتیگراد سردترین و آشخانه با ۲۱ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان بود است.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: در این مدت کمینه دمای بجنورد مرکز استان ۶ و بیشینه آن ۱۸ درجه سانتیگراد بوده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی دارای ۳۴۴ هزار هکتار عرصه باغی و کشاورزی است. این استان در حدفاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی