27 طرح راهداری استان مرکزی در دهه فجر بهره‌برداری شد


27 طرح راهداری استان مرکزی در دهه فجر بهره‌برداری شد

اراک - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: 27 طرح راهداری در این استان همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

«علی زندی‌فر» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات اجرایی این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۸۵ هزار و ۹ میلیارد ریال در شهرستان‌های مختلف استان مرکزی انجام و تکمیل شده است.

وی ادامه داد: بهره برداری از پل «سلوکلو» و «کوت‌آباد»، تعمیرات اساسی پل‌های «تفرش - دیزک»، گابیون بندی محور «آشمسیان»، تکمیل زیر گذر«آوه»، روکش آسفالت جاده «عیسی آباد- محلات» و روکش آسفالت جاده«خنداب- کمیجان» از جمله طرح‌هایی است که همزمان با چهل و دومین سالگرد دهه مبارک فجر در استان مرکزی به بهره برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: طرح ماسه آسفالت و روکش جاده دلیجان- محلات و ساوه- تهران، روکش آزاد راه ساوه- تهران، روکش آسفالت جاده خمین- رباط مراد و ایمن سازی و رفع نقطه پر تصادف در تقاطع صدر آباد( ساوه- تهران ) از دیگر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی است که همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

زندی‌فر خاطرنشان کرد: ایمن سازی و رفع نقاط پرتصادف در پیچ نیروگاه اراک - ازنا، تقاطع رباط ترک جاده دلیجان- اصفهان، تقاطع همدان (آزاد راه ساوه - تهران)، تقاطع نیروگاه آزاد راه ساوه- تهران و اراک - سلفچگان از دیگر طرح‌های این اداره کل است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده و روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از جاده‌های این استان تردد می‌کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قاصدک