پرتلفات بودن پیک چهارم کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/تشدید محدودیت‌های تردد شبانه


پرتلفات بودن پیک چهارم کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/تشدید محدودیت‌های تردد شبانه

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: منع تردد شبانه ساعت های 21 ‌شب تا 4 بامداد در سطح استان تشدید می شود.

«حسین کلانتری» روز شنبه ۱۸ بهمن ماه در نشست ستاد کرونای استان، با بیان اینکه با توجه به افزایش مراجعه کنندگان و مبتلایان کرونایی استان محدودیت‌های شبانه( از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد) بخصوص در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و گچساران بصورت جدی انجام شود، افزود: در حال حاضر شاهد افزایش مراجعات به مراکز درمانی و بهداشتی هستیم.

وی با بیان اینکه شاهد عادی انگاری کرونا در استان هستیم، اظهارکرد: نتیجه این موضوع، دورهمی ها و تجماعت بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزایش ابتلاء و مراجعه، رشد بستری و مرگ و میرهای کرونایی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تلاش ما بر اینست که شرایط فعالیت بهتر اصناف و مردم را فراهم کنیم که متأسفانه عده‌ای با سهل انگاری عاملی برای رشد ابتلای به کرونا می‌شوند. فعالیت اصناف با ظرفیت مناسب مشروط به حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌هاست. برای حفظ جان مردم چاره ای جز ایجاد محدودیت وجود ندارد.

کلانتری با یبان اینکه آمار ابتلاء به کروناویروس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و گچساران در حال افزایش است، تصریح کرد: در بخش اداری هر دستگاهی که پروتکل‌ها را رعایت نکند و به هر بهانه ای تعلل کند، با مدیر عالی آن دستگاه برخود خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در این شرایط کرونایی که هنوز کرونا ادامه دارد، شاهد تجمعات، دورهمی‌ها و رعایت نکردن فاصله گذاری ها هستیم، ادامه داد: بی رحمانه ترین اقدام مربوط به جوانانی و نوجوانانی است که بدون ماسک رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دیدار خانواده‌ها و دورهمی خانوادگی می‌روند و از بزرگترها و افراد مسن دیدار می کنند. ابتلای جوانان به کرونا نیز افزایش یافته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌ها بهداشتی جهت پیشگیر از کروناویروس راضی کننده نیست، عنوان کرد: هر دستگاهی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند با برخورد رو به رو خواهد شد. خدا نکند با پیک چهارم کرونا رد استان کهگیلویه و بویراحمد مواجه شویم چراکه در این صورت این پیک برای استان پرتلفات، پر هزینه و پر خطر خواهد بود و باید تمام پتانسیل‌ها برای مدیریت و کنترل و پیشگیری انجام شود تا وارد پیک چهارم نشویم.

کلانتری خواستار استفاده از ظرفیت خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و رسانه‌ها برای آگاهی بخشی شد و بیان کرد: فرهنگ و ارشاد نشست‌های تعاملی برای استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در این زمینه را داشته باشد چراکه حفظ جان مردم و آرامش بخشی برای ما در اولویت است.

وی بیان کرد: طرح شهید سلیمانی کمک خوبی به شرایط و وضعیت کرونایی استان داشته است اما باید سپاه فتح، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در نشستی اضطراری جهت پیشگیری، کنترل و مدیریت روند افزایشی کرونا در استان نقاط آسیب پذیر را شناسایی و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام




تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان