دو ستاره پرسپولیس در لیست سیاه یحیی ؛ گل محمدی به سیم آخر زد


دو ستاره پرسپولیس در لیست سیاه یحیی ؛ گل محمدی به سیم آخر زد

قرار است اگر در روز‌های آتی برخی نفرات که این روز‌ها حسابی با نام پرسپولیس بازارگرمی می‌کنند، کارشان را ادامه دهند، باشگاه پرسپولیس رسما این نام‌ها را تکذیب کند. نوشته دو ستاره پرسپولیس در لیست سیاه یحیی ؛ گل محمدی به سیم آخر زد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دو ستاره پرسپولیس در لیست سیاه یحیی ؛ گل محمدی به سیم آخر زد

آب پاکی گل محمدی روی دستان مدیران پرسپولیس: این دو نفر را نمی‌خواهم!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۶:۳۰
دو ستاره پرسپولیس در لیست سیاه یحیی ؛ گل محمدی به سیم آخر زد

قرار است اگر در روز‌های آتی برخی نفرات که این روز‌ها حسابی با نام پرسپولیس بازارگرمی می‌کنند، کارشان را ادامه دهند، باشگاه پرسپولیس رسما این نام‌ها را تکذیب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نبرد هفته سیزدهم برای پرسپولیسی‌ها یکی از حساس‌ترین بازی‌های تیم گل محمدی در نیم‌فصل اول به‌شمار می‌رفت و سرخ‌ها می‌دانستند که اگر چشم به این دارند که در پایان نیم‌فصل اول رنگ صدر جدول را به خود ببینند، باید از این میدان با دست پر خارج شوند و عملی کردن این کار آن هم در تبریز برابر تراکتور پرستاره کار ساده‌ای نبود که سرخ‌ها از انجام آن خیال‌شان راحت باشد.

شاگردان یحیی گل محمدی که در نیمه اول این دیدار نتوانستند نمایش چندان چشمگیری از خود به‌معرض نمایش بگذارند، در نیمه دوم تیمی متحول‌شده نشان دادند و توانستند با گلی که در دقیقه ۸ نیمه دوم به‌ثمر رساندند، به آنچه در ذهن می‌پروراندند دست پیدا کنند و حالا امیدوارانه‌تر در ۳ هفته آتی به میدان بروند و سرنوشت آن‌ها برای رتبه نهایی‌شان در نیم‌فصل اول لیگ بیستم دست خودشان باشد و بتوانند با دستیابی به حداکثر امتیازات تا پایان بازی‌هایشان، امید اول برای قهرمانی نیم‌فصل اول لیگ برتر بیستم باشند و با جذب نفرات جدید تیم کامل‌تری را در نیم‌فصل دوم روانه میدان کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی