مسابقه دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می شود 


مسابقه دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می شود 

رضا صدیقی مهنی گفت: یکی از برنامه های در نظر گرفته شده در دهه فجر فاطمی، برگزاری مسابقه مجازی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر، گفت: یکی از برنامه های در نظر گرفته شده در دهه فجر فاطمی، برگزاری مسابقه مجازی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: به همین منظور نوجوانان و جوانان می بایست تا پایان دهه فجر نمونه هایی از دستاوردهای بیش از چهل ساله انقلاب اسلامی را نوشته و از طریق مجازی برای ما ارسال کنند.



وی بیان کرد: مسابقه دستاوردهای انقلاب اسلامی با هدف تبیین و آشنایی قشر نوجوان و جوان با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برگزار می‌شود.


صدیقی مهنی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در دهه فجر، برگزاری دوره های مشاوره با محوریت راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ادامه داد: راه اندازی میز خدمت و دعوت از اعضای شورا و دهیار روستا برای رسیدگی به مشکلات اهالی روستا و پاسخ گویی به سوالات آنها، از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این ایام است.


وی اظهار کرد: همچنین جشن انقلاب و ولادت حضرت زهرا (س) نیز با اجرای برنامه های متنوع همچون سخنرانی، مولودی خوانی و مسابقات فرهنگی برگزار می‌شود.


صدیقی مهنی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه فجر، برگزاری جشن ازدواج آسان چند زوج جوان است که در نظر داریم با همکاری و مشارکت پایگاه مقاومت بسیج برادران این جشن را برگزار کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت بیان کرد: علاوه بر این نیز قرار است در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم از خانواده های معظم شهدا تجلیل کنیم.


وی اضافه کرد: حضور در گلزار شهدای روستا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از سایر برنامه های کانون در این ایام فرخنده است که با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا اجرا می شود.


صدیقی مهنی ابراز کرد: برگزاری مسابقات ورزشی همچون فوتسال و دو، ویژه پسران از دیگر برنامه های مناسبتی این ایام است که اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت اظهار کرد: همچنین با کمک و مشارکت بچه های مسجدی عضو کانون، در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه فجر، طرح هر خانه یک پرچم ایران اجرا شده و مسجد و محله نیز متناسب با این ایام آذین بندی و فضاسازی شد.


وی در خاتمه عنوان کرد: دهه فجر یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی‌ شیر زنان و مردانی که گوش به فرمان امام و مقتدای خود تا پای جان برای پیروزی انقلاب اسلامی ایستادگی کردند و ما نیز با هدف گرامیداشت این ایام و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان و نوجوان این ویژه برنامه ها را اجرا می کنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مسعود صادقلو دیوونه خونه