بیش از 12 تُن کالای اساسی احتکار شده در سردشت کشف شد


بیش از 12 تُن کالای اساسی احتکار شده در سردشت کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی سردشت گفت: ماموران این انتظامی12 هزار و 181 کیلوگرم کالای اساسی احتکار شده را در یکی از انبارهای این شهرستان کشف و ضبط کردند.

سرهنگ موسی بهاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مبارزه جدی با سودجویان و اخلالگران اقتصادی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "سردشت" با انجام تحقیقات لازم از احتکار کالا در یک انبار مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با کسب مجوز قضایی از انبار مورد نظر بازدید و در بازرسی ۱۲ تن و ۱۸۱ کیلوگرم کالاهای اساسی شامل برنج، قند، لوبیا، رب گوجه فرنگی، روغن، شکر و هزار و ۲۵۶ عدد انواع شوینده بهداشتی شامل پودر لباسشویی، مایع ظرفشویی و جرمگیر را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی سردشت اضافه کرد: ارزش کل کالاهای کشف شده بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ بهاری با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی آن اقدام شود.

به گزارش ایرنا، سردشت از جمله شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

آبان ماه سال جاری نیز ماموران پلیس ۲۲ تن آرد یارانه‌ای احتکار شده را از ۲ انبار در این شهرستان کشف و ۲ نفر را دستگیر کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا