استان کرمان مسئولیت کشوری در حوزه نظم و امنیت دارد


فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: استان کرمان مسئولیت کشوری در حوزه نظم و...
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: استان کرمان مسئولیت کشوری در حوزه نظم و امنیت دارد و در ضریب امنیتی در بخش های مختلف تاثیرگذار است.

سردار"عبدالرضا ناظری" امشب 19 بهمن ماه در جلسه ستاد استانی مشارکت مردمی در توسعه نظم و امنیت عمومی در کرمان اظهار کرد: استان کرمان مسئولیت کشوری در حوزه نظم و امنیت دارد و در ضریب امنیتی در بخش های مختلف تاثیرگذار است.

وی افزود: حوادث رانندگی، تردد اشرار و قاچاقچیان انسان، قاچاق سوخت و ... در استان کرمان وجود دارد و نیاز است از ظرفیت های کشوری برای تقویت نیروی انتظامی در استان کمک بگیریم.

ناظری تصریح کرد: اگر امکانات و ظرفیتی که به عنوان محمل قانونی مجمع خیران امنیت ساز در نظر گرفته شده، جلب شود، کرمان می تواند یک خط مقدم و سنگر بسیار خوبی برای کشور باشد ضمن اینکه خودمان از تبعات سوء مسائل مختلف در استان جلوگیری می کنیم، فضای اقتصادی در استان بهتر و جوانان را نجات می دهد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 84 رده پلیس تخصصی داریم، بیان کرد: چند رده پلیس راهور در استان کرمان ساختمان ندارند و 36 کلانتری و پاسگاه های ما در شهرستان ها ساختمان ندارند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: باید با توجه به عقب ماندگی ها، کمک شود و درخواست داریم مجمع خیران امنیت ساز در استان هرچه سریع تر راه اندازی شود. ضمن اینکه ظرفیت معادن استان زیاد است و پیشنهاد بود درصدی از این محل برای زیرساخت های امنیتی استان هزینه شود.

وی افزود: بخش زیادی از کویر را در استان کرمان داریم و برای تامین امنیت کویر، هزینه های زیادی باید صورت بگیرد.

ناظری تصریح کرد: در شهرستان انار کمک های خوبی برای ساخت ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان، تامین خودرو و ... صورت گرفته است.

وی بیان کرد: انسان های کریم و خیّر زیادی در استان کرمان داریم که باید ساماندهی و زیرساخت های خوبی برای امنیت استان تامین شود.

به گزارش ایسنا، "حمید شمس الدینی" مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: طرح مشارکت مردمی در توسعه نظم و امنیت عمومی در سال 1395 در شورای امنیت ملی مصوب شده و از سال 96 در استان ها کلید خورده که تاکنون در استان کرمان شش جلسه برگزار و 18 مصوبه داشته ایم.

وی افزود: این طرح شامل همه موارد مشارکت از جمله تهییج مردم در اطلاعات، کمک های مردمی و ... می شود و قرار شد در مشارکت خیران، واقفان و بنگاه های اقتصادی را داشته باشیم.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته