معاینه ٢١٥ زن به علت نزاع، از سوی پزشکی قانونی خراسان شمالی


معاینه ٢١٥ زن به علت نزاع، از سوی پزشکی قانونی خراسان شمالی

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی از معاینه 6 هزار و 560 نفر در خصوص نزاع خبر داد و گفت: از این تعداد 215 نفر زن و چهار هزار و 410 نفر مرد هستند.

حسن محمدزاده، یکشنبه ١٩ بهمن ماه سال جاری، در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه معاینات نزاع در مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: درسال جاری بیشترین آمار نزاع مربوط به شهرستان اسفراین بوده است.
وی با بیان اینکه در سال جاری ١٦ هزار و ٧٧٢ مورد معاینه انجام شده است، اظهار کرد: تعداد متوفیات ۴۹۷ مورد و آزمایشگاه سه هزار و ۶۷۰ مورد بوده است و پزشکی قانونی خدمات مربوطه را ارائه داده است.
مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تصادفات جاده ای، غرق شدگی، خودکشی ها و... از جمله مرگ های غیر طبیعی هستند، افزود: در سال ٣٣٩ نفر بر اثر مرگ غیر طبیعی و ١١١ نفر بر اثر مرگ طبیعی فوت شدند.
محمدزاده با بیان اینکه در سال جاری هشت مورد گاز گرفتگی، پنج مورد سوختگی، چهار مورد برق گرفتگی و ۱۵ مورد غرق شدگی نیز اتفاق افتاده است، تصریح کرد: از مجموع اجساد بررسی شده، ۱۳۸ مورد با معاینه ظاهری و ۳۵۹ مورد با کالبد گشایی علت مرگ شناسایی شده است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری