تعطیلی 17 مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز


تعطیلی 17 مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از تعطیلی 17 مرکز غیربهداشتی و غیرمجاز درمانی و زیبایی در شیراز خبر داد.

دکتر «اورنگ ایلامی» با اشاره به افزایش انجام فعالیت پزشکی در برخی مراکز بدون مجوز بیان کرد: روزانه با شکایاتی مواجه هستیم که نشان می دهد در مراکز غیرمجاز، فعالیت های بهداشتی و پزشکی انجام می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، ایلامی با تاکید بر اینکه مجوز فعالیت قانونی حوزه درمان، باید از اداره صدور پروانه های معاونت درمان دانشگاه صادر شود، افزود: باید پزشکان و پیراپزشکان پیش از همکاری یا عقد قرارداد با افراد و مراکز درمانی، نسبت به وجود مجوز قانونی فعالیت، اطمینان حاصل کنند.

ایلامی با اشاره به برخورد قانونی با متخلفان و فعالان سودجو در حوزه درمان به عنوان تهدیدکنندگان سلامت جامعه یادآور شد: در همین راستا، ۶ مرکز ارایه خدمات دندانپزشکی، پنج کلینیک پوست، مو و زیبایی، چهار مرکز عینک سازی و دو مرکز طب سنتی به دلیل انجام فعالیت های غیر مجاز تعطیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه با تاکید بر اینکه ارتقای سلامت نیازمند همکاری و همیاری هموطنان است، از مردم خواست تا به مراکز دارای مجوز مراجعه کنند و در صورت مشاهده تخلف، موضوع را به سامانه ۱۸۱۹ مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه اطلاع دهند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک به فجر سپاسی شیراز پیوست