مبلغ رضایتنامه گل محمدی برای پرسپولیس مشخص شد


مبلغ رضایتنامه گل محمدی برای پرسپولیس مشخص شد

شهرخودرو از پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت می کند نوشته مبلغ رضایتنامه گل محمدی برای پرسپولیس مشخص شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مبلغ رضایتنامه گل محمدی برای پرسپولیس مشخص شد

شهرخودرو 8 میلیارد تومان از پرسپولیس به خاطر یحیی گل محمدی می‌خواهد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۹:۵۷
مبلغ رضایتنامه گل محمدی برای پرسپولیس مشخص شد

شهرخودرو از پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت می کند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه شهرخودرو به باشگاه پرسپولیس ۴۸ ساعت فرصت داد تا مبلغ رضایت نامه یحیی گل محمدی به نماینده خراسان پرداخت شود در غیر این صورت این باشگاه به AFC شکایت خواهد کرد.

پس از پیوستن یحیی گل‌ محمدی از شهر خودرو به پرسپولیس در نیم ‌فصل لیگ نوزدهم، دو باشگاه به توافق مالی رسیدند و قرار شد قرمزهای پایتخت با پرداخت ۸ میلیارد تومان رضایتنامه سرمربی جدید خود را دریافت کنند.

از زمان حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس یک سال می گذرد و در آن زمان توافق شد که مبلغ رضایت نامه یحیی گل محمدی در چند قسط پرداخت شود اما هنوز توافقات مالی انجام شده میان فرهاد حمیداوی مدیرعامل شهر خودرو و محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اجرایی نشده و مطالبات مشهدی‌ها بابت انتقال سرمربی‌شان وصول نگردیده است.

در شرایطی که این روزها باشگاه شهرخودرو در بحران مالی به سر می‌برند و بدون‌شک وصول طلب ۸ میلیاردی آن‌ها می‌تواند از پرسپولیس، بخش مهمی از مشکلات آن‌ها را مرتفع کند. با این‌حال، جواد وطنخواه سرپرست مدیرعاملی شهر خودرو، پیگیری‌های دوباره را برای دریافت حق رضایت‌نامه گل‌محمدی از باشگاه پرسپولیس آغاز کرده است.

با توجه به داشتن مدارک و اسناد معتبر، شهر خودرو با شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا شانس بالایی برای دریافت ۸ میلیارد مطالبه خود از قرمزهای پایتخت دارد.

مبلغ رضایتنامه گل محمدی برای پرسپولیس مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم