مجاهدت مدافعان سلامت یادآور خاطرات دوران دفاع مقدس است


مجاهدت مدافعان سلامت یادآور خاطرات دوران دفاع مقدس است

مهاباد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: فداکاری و مجاهدت مدافعان سلامت و کادر درمانی کشور در مقابله با ویروس کرونا یادآور خاطرات ایثارگری‌ها و جانفشانی شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

علی مصطفوی روز دوشنبه در آیین گرامی‌داشت شهدای مدافع سلامت تکاب که در محوطه بیمارستان شهدای این شهرستان برگزار شد با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دوران دفاع مقدس جان خود را در طَبَق اخلاص نهادند و از آرمان‌های نظام اسلامی و کیان کشور دفاع کردند و امروز نیز شاهدیم کادر درمانی با همین روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی در دفاع از سلامت شهروندان شبانه‌روزی و خالصانه فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور در یک سال گذشته فداکارانه و با اخلاص همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس جانانه با این ویروس منحوس مقابله کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه همراهی و همکاری مردم در رعایت و تحمل محدودیت های هوشمند مقابله با کرونا قابل تقدیر و تحسین است، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران با امکانات حداقلی و دست خالی بسیار بهتر و بیشتر از کشورهای مدعی به مقابله با ویروس کرونا پرداخته است.

علی مصطفوی بیان کرد: در آمریکا روزانه بیش از هزار نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست می‌دهند اما می‌بینیم که در کشور ما با تلاش های مدافعان سلامت و خدمات مسوولان تعداد فوتی‌ها بسیار کمتر و روزانه در حدود ۷۰ نفر رسیده گرچه حتی فوت یک هموطن نیز دردناک و ناراحت کننده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان "یادگار فتاحی" و "مصطفی نوروزی"، شهدای مدافع سلامت تکاب اضافه کرد: مردم این شهرستان در تمام مقاطع و مراحل انقلاب اسلامی در عرصه دفاع از کیان کشور و صیانت از نظام حضور فعال داشته‌اند.

در این مراسم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، جمعی از مدیران کل استانی و فرماندار تکاب از خانواده شهید یادگار فتاحی تجلیل و قدردانی شد.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان