75 گردشگرنما و هنجارشکن در آران و بیدگل دستگیر شدند


75 گردشگرنما و هنجارشکن در آران و بیدگل دستگیر شدند

کاشان - ایرنا - فرمانده انتظامی آران و بیدگل گفت: 75 گردشگرنما از ابتدای امسال تاکنون در راستای برخورد با هنجارشکنان و حمایت از گردشگری پاک و فاخر در این شهرستان دستگیر شدند و 25 خودرو توقیف شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی‌اصغر محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هشت اقامتگاه بوم‌گردی در راستای برخورد با هنجارشکنان در سال جاری پلمب و به صاحبان این اماکن توصیه شد با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و سالم‌سازی اماکن خود در راستای ترویج فرهنگ گردشگری سالم گام بردارند.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی آران و بیدگل با حمایت سایر ارگان های مربوطه به ویژه دستگاه قضایی با همه توان با هنجارشکنان در مناطق گردشگری برخورد خواهد کرد.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: با حضور گردشگران در مناطق کویری و گردشگری آران و بیدگل، نیروی انتظامی با حضور مداوم در این مناطق علاوه تامین امنیت گردشگران و سعی در ایجاد فضای سالم و امن برای حضور دوستداران طبیعت و گردشگران واقعی، با جدیت با هنجارشکنان و افراد معلوم‌الحال که با حضور خود در این مناطق و بروز رفتارهای خارج از عرف باعث ایجاد بدبینی در شهرستان می‌شوند برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، آران و بیدگل در کنار جاذبه‌های طبیعی کم‌نظیر از جمله کویر مرنجاب و سیازگه ابوزید آباد، نوار بند ریگ، پناهگاه حیات وحش یخاب، دریاچه نمک، افزون بر ۱۰۰ هزار هکتار جنگل‌های دست کاشت تاغ، بافت‌های تاریخی ارزشمند شهری و روستایی دارد که با میزبانی سالانه افزون بر ۲۰۰ هزار گردشگر آن را به یکی از قطب‌های گردشگری کشور و استان اصفهان تبدیل کرده است.

شهرستان آران‌ و بیدگل با جمعیت افزون ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج