81 پروژه شهرستان شاهین شهر و میمه افتتاح شد


81 پروژه شهرستان شاهین شهر و میمه افتتاح شد

اصفهان- ایرنا- 81 پروژه شهرستان شاهین شهر و میمه با اعتباری بالغ بر 330 میلیارد تومان در نهمین روز گرامیداشت دهه مبارک فجر با با حضور معاون استاندار اصفهان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، حجت الله غلامی روز دوشنبه در آیین افتتاح ساختمان شهرداری لایبید با بیان اینکه در شرایط سخت تحریم‌ها قرار داریم، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از سخت‌ترین شرایط دوران تحریم اکنون است.

وی تصریح کرد: اکنون آن چه داریم از برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و همراهی مردم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار داشت: در هفته دولت هزار و ۸۸۴ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان و در دهه فجر ۲ هزار و ۵۴۶ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۵۰۹ میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره برداری رسیده است.

به گفته وی اعتبار پروژه‌های دهه فجر از منابع داخلی و مشارکت بخش خصوصی و اعتبارات ملی- استانی تامین شده است.

غلامی تصریح کرد: امروز در شهر کوچک لایبید هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

اصفهان در کاهش آمار تصادفات جاده‌ای پنج استان اول کشور است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: استان اصفهان در کاهش آمار تصادفات جاده‌ای از جمله پنج استان اول کشور است.

وی در آیین بهره برداری از مجتمع خدمات رفاهی هشت بهشت با بیان اینکه در جاده‌های استان اصفهان شاهد تصادفات جاده‌ای فراوان هستیم، افزود: با تلاش و اقدامات چند ساله شاهد کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای بودیم.

به گفته غلامی استان در چهارراه ترانزیتی و مرکز کشور قرار دارد از این رو تصادفات جاده‌ای فراوانی را شاهد است.

وی گفت: مجتمع خدمات رفاهی هشت بهشت امروز با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال افتتاح شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: در شرایط تحریم و کاهش شدید درآمدهای نقتی با همت مدیران و بخش خصوصی در مقیاس کلان کشوری و استانی در دهه فجر پروژه‌های شاخصی به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: در ایام دهه فجر ۲ هزار و ۵۴۶ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۵۰۹ میلیارد تومان از غرب تا شرق استان اصفهان به بهره برداری رسید.

در نهمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در شهرستان شاهین شهر و میمه در شهر گرگاب مرکز معاینه فنی شهرداری گرگاب که با مشارکت بخش خصوصی و مدرسه مسکن مهر شهر گرگاب که با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش احداث شده بود افتتاح شد.

شهرستان شاهین شهر در ۱۵ کیلومتری مرکز استان شهرستان اصفهان قرار دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سقوط خودروی جک در کانال آب در اصفهان