علما در تداوم مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی نقش ویژه دارند


علما در تداوم مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی نقش ویژه دارند

ارومیه- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: علما و روحانیون در تداوم مسیر پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش ویژه ای دارند و باید به درستی آن را ایفا کنند.

آیت الله سیدعلی اکبر قرشی روز دوشنبه در جمع اعضای شورای روحانیت آذربایجان غربی افزود: روحانیون همواره از ارکان انقلاب شکوهمند اسلامی بودند و با روشنگری های خود، زمینه پیروزی این انقلاب را به رهبری امام راحل فراهم کردند.

وی اضافه کرد: روحانیون در تحکیم و بقای انقلاب اسلامی نیز نقش بسزایی دارد و در بیان ویژگی های منحصر به فرد انقلاب باید بیش از پیش تلاش کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به خاطره ای در خصوص انتخاب رهبر معظم انقلاب پس از ارتحال امام راحل به رهبری اظهار کرد: معظم له امروز به عنوان خار چشم دشمنان و محور وحدت امت اسلامی مطرح هستند.

حجت الاسلام غلامرضا اسم حسینی، یکی از اعضای شورای روحانیت آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده توسط این شورا در راستای توجه به جایگاه روحانیون در استان بیان کرد: طرح تعالی در ارتباط با هویت مساجد و تعالی بخشی جایگاه روحانیت در استان توسط این شورا اجرا می شود.

اعضای شورای روحانیت استان نیز در این دیدار به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر