فیصل بن فرحان: جامعه جهانی باید جلوی اقدامات ایران را بگیرد


فیصل بن فرحان: جامعه جهانی باید جلوی اقدامات ایران را بگیرد

شفقنا- «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه سعودی که به مصر سفر کرده، در یک کنفرانس خبری بار دیگر خواستار حضور برخی کشورهای منطقه در روند مذاکرات هسته‌ای با ایران شد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از آرتی عربی، وزیر خارجه سعودی با بیان اتهامات گذشته علیه ایران مدعی شد که ایران امنیت و ثبات کشورهای عربی را به […]

فیصل بن فرحان: جامعه جهانی باید جلوی اقدامات ایران را بگیردفیصل بن فرحان: جامعه جهانی باید جلوی اقدامات ایران را بگیرد

شفقنا- «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه سعودی که به مصر سفر کرده، در یک کنفرانس خبری بار دیگر خواستار حضور برخی کشورهای منطقه در روند مذاکرات هسته‌ای با ایران شد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از آرتی عربی، وزیر خارجه سعودی با بیان اتهامات گذشته علیه ایران مدعی شد که ایران امنیت و ثبات کشورهای عربی را به وسیله شبه‌نظامیان تهدید می‌کند و جامعه جهانی باید به مسئولیت خود در قبال آن‌چه «دخالت‌های ایران» خواند، عمل کند و جلوی آن را بگیرد.

«فیصل بن فرحان» بار دیگر پای فعالیت هسته‌ای و موشکی ایران را به میان کشید و ادعا کرد که این برنامه‌ها تهدید محسوب می‌شوند و سپس گفت که در هر توافق و مذاکره‌ای باید کشورهایی که بیش از همه در معرض «تهدید ایران» قرار دارند، حضور یابند.

وزیر خارجه سعودی سپس به یمن پرداخت و مدعی شد که حملات موشکی ارتش و انصارالله یمن، غیر نظامیان را در عربستان هدف قرار می‌دهد و ریاض خواستار حل و فصل سیاسی جنگ یمن است

این خبر را در آرتی عربی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟