واگذاری 8 مرکز به بهزیستی و ثبت کوه بی‌بی شهربانو روی میز شورای تهران


واگذاری 8 مرکز به بهزیستی و ثبت کوه بی‌بی شهربانو روی میز شورای تهران

تهران- ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز /سه‌شنبه/ بررسی لایحه مجوز واگذاری حق بهره‌برداری از 8 مرکز بهاران به سازمان بهزیستی تا طرح الزام شهرداری به ثبت میراث طبیعی کوه بی‌بی شهربانو را در دستور کار دارند.

به گزارش ایرنا اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتاد و یکمین جلسه خود، بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران»، طرح «اصلاح تبصره یک مصوبه ساماندهی مشارکت اجتماعی در محلات» و طرح «الزام شهرداری تهران به توسعه و تجهیز ناوگان رفت و روب» را در دستور کار دارند.

همچنین طرح «الزام شهرداری تهران به ثبت میراث طبیعی کوه بی بی شهربانو»، لایحه شهردار تهران با موضوع انتخاب ۲ کارشناس متخصص برای عضویت در مجمع عمومی شرکت نوسازی عباس آباد در اجرای ماده دهم مصوبه اساسنامه شرکت مذکور و نیز بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «آیین نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند» در دستور کار اعضای شورا قرار دارد.

سپس طرح «دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه‌ های ساختمانی» و لایحه شهردار تهران در خصوص «اساسنامه‌ های ۱۹ سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین‌نامه‌ های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمان‌های شهرداری تهران» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین قرار است لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص «تعیین و اخذ خسارت و حمل بار اضافه وسایل نقلیه باری در شهر تهران» بررسی شود.

در نشست امروز شورای شهر، صورتجلسه پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران بررسی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید