کاشت درخت در کبودراهنگ به یاد 5 بانوی شهیده


کاشت درخت در کبودراهنگ به یاد 5 بانوی شهیده

به گفته رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کبودراهنگ، بانوان و جوانان کبودراهنگ برای ترویج آرمان های انقلاب و بارور کردن درختی که معمار انقلاب کاشته، امروز با کاشتن نهال استقامت، ریشه ای دیگر به نهال آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند.

محمود زنگنه سه شنبه ۲۱ بهمن ماه در برنامه درختکاری شهرستان کبودرهنگ، به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت‌ و خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران به ویژه ارزش نهادن به بانوان پاسداری از عظمت انقلاب است.

وی اظهار کرد: نیروهای دستگاه های اجرایی و نسل کنونی انقلاب اسلامی کبودراهنگ امسال نیز برای حفظ آرمان ها و فرهنگ سازی اهداف انقلاب که همان استقلال و آزادی است، با تدارک برای رژه و راهپیمایی موتوری، نشستن پای صحبت ها و توصیه های جانبازان و ایثارگران، اجرای برنامه های فرهنگی، کاشت درخت و پیوستن به سامانه شعارنویسی در فضای مجازی با نشاط و سرزنده در صحنه حضور دارند.

زنگنه مطرح کرد: امروز به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد پنج بانوی شهیده شهرستان کبودراهنگ نهال هایی در شهرستان کاشته شد تا بانوان ایرانی به عظمت و اصالت خود ببالند و این باور را بارور کنند که عزت زن ایرانی حجاب و عفت اوست.

به گزارش ایسنا، جمعی از نیروهای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کبودراهنگ به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره پنج بانوی شهیده شهرستان، با حضور در گلزار شهدای کبودراهنگ پنج اصله نهال در مزار شهدای گمنام شهرستان کاشتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها