توسعه سیما و منظر شهری مرودشت نیز در جذب مخاطب و گردشگران نقش مطلوبی دارد


توسعه سیما و منظر شهری مرودشت نیز در جذب مخاطب و گردشگران نقش مطلوبی دارد

مردانی گفت: توسعه سیما و منظر شهری مرودشت نیز در جذب مخاطب و گردشگران نقش مطلوبی دارد و شهرداری و سایر دستگاه ها باید به این مهم توجه کافی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهمن مردانی»، امروز (سه شنبه 21 بهمن) با تاکید بر ایجاد ظرفیت های گردشگری در حرائم مجموعه جهانی تخت جمشید و همچنین شهر مرودشت به خبرنگاران گفت: توسعه تاسیسات گردشگری نقش مهمی در توسعه گردشگری ایفا می کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مرودشت ادامه داد: احداث اقامتگاه، رستوران و سایر مراکز تفریحی در شهرهای دارای آثار تاریخی و حرائم مجموعه جهانی تخت جمشید در جذب بیشتر گردشگران و رونق اقتصاد گردشگری شهرستان مرودشت موثر واقع می شود.

وی اضافه کرد: کاوش های باستان شناسی اخیری که در تل آجری در اطراف مرودشت انجام شده و به یافته های مطلوبی رسیده در جذب گردشگر به شهر مرودشت بی شک نقش مطلوبی خواهد داشت.

مردانی با اشاره به توسعه اقامتگاه های بومگردی در مرودشت بیان کرد: در سال های اخیر و با حمایت مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس شاهد توسعه این اقامتگاه ها در مرودشت بوده ایم که موجب افزایش ظرفیت این شهرستان از گردشگران می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مرودشت با اشاره به نقش سیما و منظر شهری مرودشت در توسعه گردشگری یک منطقه عنوان کرد: توسعه سیما و منظر شهری نیز در جذب مخاطب و گردشگران نقش مطلوبی دارد و شهرداری و سایر دستگاه ها باید به این مهم توجه کافی داشته باشند.

پایان پیام/664


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

(تصاویر) تصاویر دیده نشده از آخرین حضور رئیسی در روز درختکاری