جشن انقلاب با حضور خانواده شهدای فاطمیون در فشافویه شهرری برگزار شد


جشن انقلاب با حضور خانواده شهدای فاطمیون در فشافویه شهرری برگزار شد

شهرری - ایرنا - ویژه برنامه ملت اسلام به مناسبت چهل و دومین سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خانواده شهدای اهل تسنن و خانواده شهدای مدافع حرم فاطمیون شامگاه سه شنبه در مصلی شهر حسن آباد فشافویه شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در این برنامه گفت: خانواده شهدای مدافع حرم فاطمیون محکم و استوار پای آرمان ها، مبانی مستحکم الهی و فکری خودشان ایستاده اند.

حجت الاسلام محمد قمی با بیان اینکه شهدای فاطمیون مجاهدت کردند، افزود: در محضر خانواده های معظم شهدای فاطمیون شجاع با صراحت و شرمندگی بابت کوتاهی در حق این عزیزان عذرخواهی می کنیم.

وی اظهار داشت: گاهی قوانین و برخی اوقات نیز در اجرا باعث اجحاف در حق خانواده های شهدای مدافع حرم فاطمیون می شود که باید این قوانین و رویه اصلاح شود.

این مسئول با بیان اینکه نگاه مقام معظم رهبری به خانواده فاطمیون روشن است، خاطرنشان کرد: عمظت و اراده خانوداه شهدای فاطمیون با همه گرفتاری و مشکلات که محکم و استوار ایستاده اند ستودنی است.

قمی با قدردانی از روحیه و انگیزه های پولادین خانواده های شهدای مدافع حرم فاطمیون تاکید کرد: آنچه روشن است خون شهدای مدافع حرم جامعه را زنده و احیا و امید را به آینده فراوان می سازد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: اصل ۲۲ بهمن به خاطر مردمی بود که به خاطر اراده الهی جلوی ظلم و زور ایستادند و قیام کردند که امیدواریم همه پیرو راه شهدا و عاقبت ما فاطمی باشد.

در پایان این آیین از خانواده شهدای مدافع حرم فاطمیون تجیل شد.

شهرستان ری ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز و ۴۸۶ آزاده و ۱۵۵ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.

حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از ۳۷ روستا و با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آمریکا به دیوان بین‌المللی کیفری: سراغ اسرائیل بروید سراغتان می‌آییم