از 15 تمدن بشری نابوده شده تنها تمدن اسلامی باقی مانده است


 از 15 تمدن بشری نابوده شده تنها تمدن اسلامی باقی مانده است

تولیت حوزه علمیه نورالاصفیاء تهران گفت: از 15 تمدن بشری نابوده شده تنها اسلام باقی مانده است که با انقلاب اسلامی احیا شده و آینده جهان را فتح خواهد کرد و همین مساله استکبار جهانی را به وحشت انداخته است.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «حیدر مصلحی» شامگاه یک‌شنبه ۱۹ بهمن به مناسبت دهه فجر در مسجد جامع غدیر به سخنرانی پرداخت و گفت: طراحی‌های دشمن بر علیه انقلاب اسلامی همراه با محاسبه‌های علمی دقیق است.

وی افزود: انقلاب اسلامی جایگاه بسیار بلندی در دنیای بشری دارد و استکبار را به شدت به وحشت انداخته است، در زندگی بشر ۱۵ تمدن به وجود آمده که از این ۱۵ تمدن جز یکی از آنها یعنی اسلام همه فرسوده شده و از بین رفتند، یکی از تمدن‌های نابود شده کمونیست بود که دیگر از او اسمی نیست.

تولیت حوزه علمیه نورالاصفیاء تهران با بیان اینکه تمدن اسلامی همچون شیر خفته است که اگر بیدار شود اروپا و آمریکا را فتح می‌کند، عنوان کرد: این شیر خفته را امام راحل با انقلاب اسلامی به حرکت انداختند، به تعبیر رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی با گذشت ۴۲ سال گام اول را برداشته و گام دوم را شروع کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی با بیان اینکه سه دستگاه اطلاعاتی آمریکا، موساد و انگلیس طی ۵ سال قبل طراحی کرده بودند که با فتنه‌ای بزرگ انقلاب اسلامی را در چهلمین سال متوقف کرده و از بین ببرند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بر اساس این خبر و دقیقا قبل از فتنه ۹۸ بیانیه گام دوم انقلاب را طراحی کردند و فرمودند این چهل سال گام اول انقلاب بوده است تازه وارد گام دوم انقلاب شدیم؛ این بیانیه رهبر معظم انقلاب دستگاه اطلاعاتی استکبار جهانی را به هم ریخت و آنها را عصبانی کرد.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه تمدن اسلامی بر اساس آیات قرآن طراحی شده است و مسیری است که بشر را به سعادت می‌رساند، ابراز کرد: قرآن به عده خاص خطاب ندارد قرآن کتابی برای همه بشریت است و خطابات آن «یا ایها‌الناس» است خطاب به همه بشریت صحبت می‌کند و مخصوص قوم عرب با فارس نیست؛ اگر بشریت بخواهد یک آینده روشن همراه با تعالی داشته باشد باید به تاریخ گذشته توجه کند.

تولیت حوزه علمیه نورالاصفیاء تهران ادامه داد: اگر ما به دنبال ظهور هستیم بدون توجه به تاریخ و عبرت‌های آن نمی‌توانیم آینده روشنی را رقم بزنیم، نصف قرآن کریم تاریخ است که هدف آن عبرت گرفتن از گذشته برای بهتر رقم زدن آینده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی بیان کرد: قوم بنی‌اسرائیل چنان بالا رفت که خداوند به آنها گفت شما قوم برتر هستید، یکی از ماموریت‌های انبیاء الهی یادآوری اتفاقات بزرگ تاریخ است، یکی از این اتفاقات بزرگ از بین رفتن فرعون است، انقلاب اسلامی هم حکومت طاغوت را از بین برد.

وی با بیان اینکه امام راحل در صحیفه نور خود می‌فرمایند «انقلاب اسلامی آینده‌ای برای استکبار نخواهد گذاشت»، گفت: این در حال رخ دادن است، یکی از آنها از بین رفتن آمریکا است، به این امر ساده نگاه نکنید. فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره افول آمریکا عقبه علمی دارد. امروز اندیشمندان آمریکایی و اروپایی به این نتیجه رسیدند که راه نجات آنها از بن‌بست‌هایی که در آن قرار دارند تنها اسلام است.

تولیت حوزه علمیه نورالاصفیاء تهران با بیان اینکه به حول و قوه الهی به طور قطع آینده اروپا اسلامی خواهد بود، اظهار کرد: بر اساس آیه‌ای در سوره هود ظهور با استقامت مسلمانان به خود جامه عمل می‌پوشاند، در بسیاری از جاها که مسلمانان شکست خوردند در اثر عدم استقامت بوده است. شهید حاج قاسم سلیمانی مقاومت را در منطقه زنده کردند. این ثمره انقلاب اسلامی در منطقه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی افزود: برای زمینه‌سازی ظهور باید همه کشورهای اسلامی با مقاومت از استکبار جهانی نجات پیدا کنند، هشت سال دوران دفاع مقدس و ترورهای مختلف در کشور، تهاجم فرهنگی و اجتماعی دشمن همه طراحی دشمن برای از بین بردن نظام بوده است که در آن با مقاومت ملت ایران شکست خورده است.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: زمینه سازی برای ظهور مقابل دشمن هزینه دارد، اخیرا صهیونیست‌ها به این نتیجه رسیدند که برای پیشبرد اهداف خود باید نفوذ در سطوح بالا از مسئولان را انجام دهند. سرمایه‌گذاری امروز دشمن بر روی نفوذ است.

تولیت حوزه علمیه نورالاصفیاء تهران در پایان خاطرنشان کرد:‌ امثال معاویه و ابوسفیان یهودیانی بودند که به اسلام ایمان نیاورده بودند آنها با ظاهرسازی جریان نفوذ را راه‌اندازی کردند که اهداف خود را پیش ببرند، مراقب باشید دشمن قصد دارد در انتخابات ۱۴۰۰ از قضیه نفوذ استفاده کند.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز