جشن متفاوت مردم استان همدان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی


جشن متفاوت مردم استان همدان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

همدان-ایرنا- مردم مومن و ولایی استان همدان امسال و در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همپای دیگر هموطنانمان در ایران اسلامی، به شیوه ای متمایز و متفاوت از سال های گذشته یوم الله 22 بهمن را جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا، جشن های ویژه ایام فرخنده دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امسال به دلیل همه گیری ویروس کرونا بدون برگزاری راهپیمایی و تجمع برگزار شد، اما مردم فهیم و انقلابی استان همدان همچون دیگر استان های کشور با حضوری پرشور در قالبی دیگر با رعایت پروتکل های بهداشتی، سوار بر خودرو و موتور و همچنین با دوچرخه، یوم الله ۲۲ بهمن را جشن گرفتند.

هزاران نفر از مردم استان همدان در مناطق شهری و روستایی استان از صبح امروز(چهارشنبه) با استفاده از خودرو و موتور در خیابان ها حاضر شده و با حرکتی زیبا و نمادین و برگزاری یک رژه خودرویی باشکوه و متفاوت، در راهپیمایی گرامیداشت ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.

جشن متفاوت مردم استان همدان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با توجه به همه گیری شیوع کرونا و براساس برنامه ریزی انجام شده و ابلاغ ستاد ملی کرونا، در قالب رژه خودرویی و موتوری برگزار شد و برنامه ای برای راهپیمایی مردمی و تجمع در سطح شهرها و روستاهای استان همدان نیز وجود نداشت.

آیین باشکوه بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این استان به صورت همزمان با سراسرکشور و در قالب رژه خودرویی و موتوری و همچنین حرکت نمادین جوانان و نوجوانان دوچرخه سوار در مسیرهای مشخص برگزار شد.

درهمین ارتباط اقشار مختلف مردم شهر همدان برای برگزاری هرچه باشکوهتر آیین بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح و در قالب رژه خودرویی از میدان بعثت به سمت میدان آرامگاه بوعلی و سپس امامزاده عبدالله حرکت کردند.

همچنین جوانان و نوجوانان پرشور و انقلابی شهر همدان نیز در این جشن باشکوه با دوچرخه مسیر پیاده راه های بوعلی و اکباتان شهر را به عنوان حرکتی نمادین برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی طی کردند.

آیین ویژه بزرگداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دیگر شهرها و همچنین مناطق روستایی استان همدان نیز با حضور پرشور و گسترده مردم در قالب رژه خودرویی و موتوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟