دری نجف‌آبادی: حضور مردم ایران در عرصه از هر بمبی برای دشمنان وحشتناک‌تر است


دری نجف‌آبادی: حضور مردم ایران در عرصه از هر بمبی برای دشمنان وحشتناک‌تر است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: حضور مردم ایران در صحنه برای دشمنان انقلاب از هر بمبی وحشتناک‌تر است.

آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ۲۲ بهمن‌ماه در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری در اراک با اشاره به گذشت ۴۲ سال از پیروزی ملت ایران، اظهار کرد: امروز در آستانه چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، نسل دوم، سوم و چهارم به مانند روز اول وفادارتر، هوشیارتر، زمان‌شناس‌تر و آماده‌تر در همه صحنه‌های انقلاب حاضرند.

وی افزود: از حضور آگاهانه، غیرتمندانه‌تر و شجاعانه مردم استان مرکزی در راهپیمایی موتوری و خودرویی احساس غرور می‌کنم، آفرین بر ملت ایران که قدردان امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی هستند و درود بر ملت هوشیار و آگاه که در همه عرصه‌های جهاد و اجتهاد و فداکاری آماده‌اند. درود بر ملتی که پای بیعت ایستاده‌اند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: ملت ایران در دفاع مقدس بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم اسلام و قرآن کرد و پس از دهه اول انقلاب با مجاهدت در برابر صدامیان و تکفیری ها گام های بلندی برای عزت و کرامت کشور برداشته شد و امسال برای سالی با عظمت، سازنده و تاثیرگذارتر آماده می‌شویم.

وی با اشاره به انتخابات سال آتی و لزوم آمادگی برای انتخابی سرنوشت ساز از همین امروز برای ساختن آینده‌ای درخشان، افزود: در گام دوم و چهل سال دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب ترسیم فرمودند، مسیر تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی در عرصه داخلی و خارجی مشخص است.

دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: امروز روز بزرگی است، قرآن کریم بر واژه صبار و شکور تاکید کرده است، این دو واژه با هم الفت و ارتباط دارند، باید در برابر همه سختی‌ها و توطئه‌ها صبور و به دنبال آن بسیار شکرگزار بود. مسلما در برابر صبار و شکور بودن ملت ایران انتظاری جز عنایت خداوند نیست.

وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور که مانع برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به سیاق گذشته شد، گفت: راهپیمایی به روش سال های گذشته برگزار نشد، اما مانور و راهپیمایی خودرویی و موتوری با عظمت در بیش از هزار شهر و روستای کشور برگزار شد و این امر وفاداری به امام راحل، رهبری و شهدا و سردار دل‌ها را به نمایش گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یا اشاره به سفر ریاست قوه قضاییه به عراق و استقبال با شکوه از وی، گفت: پیگیری پرونده جنایت ترامپ جزو برنامه‌هاست و ملت ما تا انتقام سختی از جنایتکاران نگیرد آرام نمی گیرد. از ملت مظلوم فلسطین، یمن، سوریه و ... حمایت می‌کنیم و ملت ایران اثبات کرده است که یاور مظلوم است، البته مشکلاتی مانند مشکلات اقتصادی، فرهنگی و خانوادگی و جمعیت در کشور وجود دارد که راه‌حل آن حضور مردم شریف در صحنه ‌هاست.

وی افزود: نباید این تصور باشد که کسی از بیرون کشور مشکلات را حل کند یا فقط دولت باید مسائل را حل کند بلکه باید همه برای پیشرفت عمل کنیم، همه ما یک مشت در برابر دشمن هستیم و باید دست انسجام و اتحاد را بفشاریم و در این راه در برابر بیگانگان، امریکا، صهیونیسم، آل سعود و داعش جنایتکار با توکل بر خدا ایستاده‌ایم.

امام جمعه اراک با بیان اینکه تا اینجا با دست خالی بدون موشک و بمب افکن خداوند به ملت ایران پیروزی داد، افزود: امروز تا تقویت نیروی دفاعی، هوایی، دریایی، ارتش، سپاه و بسیج و ... می‌توانیم قدرتمندتر بایستیم.

وی تاکید کرد: ایران در منطقه حرف اول را می‌زند، اگر جمهوری اسلامی اسلحه هم نداشت مردم ما از هر موشکی در برابر دشمن کارسازترند و حضور ملت از هر بمبی برای آنها وحشتناک تر خواهد بود.

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به لزوم تلاش در جبهه اقتصادی، گفت: در اولین قدم باید سالی ۱۰۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشته باشیم و این بعد از اقتصاد را تقویت کرد. البته با سفر رییس مجلس شورای اسلامی توسعه روابط استراتژیک محقق می شود.

وی با تاکید بر لزوم حضور قدرتمند و رقابتی ایران در بازارهای جهانی، گفت: ایران در منطقه حضور و توانایی خود را نشان داده است، استان مرکزی نیز ظرفیت بالایی دارد، امسال انتظار ۱.۵ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی می‌رفت که به دلیل شرایط کرونایی محقق نشد، اما در سال آتی می‌توان این رقم را محقق کرد. این استان، سرزمین کارآفرینی، عزت، همت، هنر، فرهنگ و گردشگری و صنعت است و باید قدرت اقتصادی خود را در بالاترین سطح به نمایش بگذارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا