راهپیمایی خودرویی مردم خراسان جنوبی در 22 بهمن برگزار شد


راهپیمایی خودرویی مردم خراسان جنوبی در 22 بهمن برگزار شد

بیرجند - ایرنا - مردم خراسان جنوبی در چهل و سومین طلوع فجر انقلاب اسلامی با راهپیمای خودرویی، موتوری و مجازی بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری، همبستگی و صلابت خود را در راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا شهر بیرجند امروز ساعاتی قبل از آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد حضور صدها خودرو و موتورسیکلت بود که با آغاز راهپیمایی خودرویی با آرمان‌های شهدا و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پیمان دوباره بستند.

راهپیمایی خودرویی و خانوادگی در بیرجند ساعت ۱۰ امروز از ابتدای بلوار شهید سپهبد صیاد شیرازی آغاز شد و تا محل بوستان شهدای گمنام خیابان پاسداران ادامه یافت اما حضور مردم تمامی نداشت به طوری که طول مسیر همواره شاهد ترافیک خودرویی بودیم.

این مراسم در تمامی شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و روستاهای خراسان جنوبی با شکوه برگزار شد.

امروز حضور اقشار مختلف مردم بیرجند در راهپیمایی خودرویی با شکوه و گسترده است و پرچم‌های منقش به نام الله جمهوری اسلامی ایران زینت‌بخش این راهپیمایی است.

گروه‌های سرود خیابانی در جای جای مکان راهپیمایی سرود در بهار آزادی جای شهدا خالی را سر می‌دهند و مردم با مشت‌های گره کرده ندای لبیک یا خامنه‌ای را فریاد می‌زنند.

امسال خودرویی برای هماهنگی شعار شرکت‌کنندگان وجود ندارد اما شعارها منسجم است.

همچنین بسیاری از مردم خراسان جنوبی با مراجعه به سامانه fajr.ccoip.ir در راهپیمایی‌ مجازی شرکت کردند.

با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به صورت متفاوت خودرویی و موتوری همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه