ملت اجازه مداخله آمریکا را در کشور نمی‌دهد


ملت اجازه مداخله آمریکا را در کشور  نمی‌دهد

بجنورد- ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: ملت پس از 42 سال ایثار و مقاومت اجازه نفوذ و مداخله آمریکا را در کشور نمی‌دهد و به همین دلیل در رابطه با برجام ما شرط می‌گذاریم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن در آستان مقدس امامزاده سیدعباس (ع) بجنورد یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را استقلال کشور خواند و تصریح کرد: استقلال ملت ایران به حدی رسیده است که در رابطه با برجام ما شرط می گذاریم نه آمریکا و شرط ما شکسته شدن تحریم ها است به گونه ای که اگر تحریم ها شکسته شود بعد از آن تصمیم می گیریم که وارد برجام شویم یا نه.

وی آزادی بیان و قلم را از دیگر دستاوردهای انقلاب دانست و اظهار داشت: بعد از انقلاب شاهد آزادی بیانی در انتقاد از مسوولان کشور، رییس جمهوری و حتی رهبر انقلاب هستیم که نمونه این آزادی در هیچ کشوری وجود ندارد.

تشکیل بسیج جهانی اسلام

وی بیدار کردن جامعه اسلامی را یکی از اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز انقلاب و نظام اسلامی ایران الگویی برای لبنان، سوریه، عراق و یمن شده است و شاهد شکل گیری نیروهای مقاومت حزب الله، فاطمیون، زینبیون و نیروهای انقلابی فلسطین برای براندازی رژیم اسراییل در منطقه هستیم.

حجت الاسلام شیرازی اعتلای دین اسلام را از دیگر اهداف انقلاب اسلام خواند و افزود: امام راحل(ره) اسلام را وارد حکومت و زندگی مردم کرد و امروزه شاهد تحقق این هدف در افزایش گرایش به اسلام در منطقه و اروپا هستیم.

وی با بیان اینکه نسل جوان شاهد سقوط استکبار جهانی خواهد بود، تصریح کرد: اگرچه تهدیدات و مشکلات اقتصادی و گرانی وجود دارد ولی صدای شکسته شدن استخوان پوسیده استکبار جهانی به گوش می رسد و ملت ایران مثل همیشه مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت.

این آیین با حضور استاندار خراسان شمالی، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و سایر اقشار مردمی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

اجرای سرود انقلابی و مدیحه سرایی از دیگر برنامه های آیین گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن در بجنورد بود.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا